Szkolenie z organizacji eventów w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku

Od marca 2018 roku Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku uruchamia szkolenie na temat organizacji wydarzeń. Wykłady i warsztaty będą prowadzone przez przedstawicieli branży, wieloletnich praktyków. Szkolenie przeznaczone jest dla studentów WSTH oraz pracowników firm.
„Kuchnia eventowa, czyli jak zostać profesjonalnym event managerem” to szkolenie, którego celem jest przygotowanie przyszłej kadry mogącej wesprzeć i rozwijać lokalny rynek eventowy. Szkolenie przeznaczone jest dla studentów, absolwentów kierunków związanych z marketingiem, turystyką, ekonomią i zarządzaniem. Kolejnym założeniem projektu edukacyjnego jest rozwijanie kompetencji wśród pracowników działów HR, marketingu i PR, których zadaniem coraz częściej jest koordynowanie organizacji wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń firmy oraz współpraca z agencjami eventowymi.
Program szkolenia zawiera najważniejsze kwestie dotyczące pracy w zawodzie event managera, zarówno pod kątem przekazania uczestnikom wiedzy teoretycznej, jak i praktycznych jej aspektów opartych na case studies i warsztatach. Ma pozwolić to również uczestnikom szkolenia na określenie ich predyspozycji do planowania, przygotowania, realizacji i koordynacji różnego typu wydarzeń.
Przykładowe zagadnienia to charakterystyka rynku spotkań, event jako narzędzie biznesowe, komunikacja w eventach, sztuka prezentacji, podstawy prawa, współpraca z podwykonawcami. Cykl edukacyjny składać się będzie z 64 godzin. W tym roku planowane są cztery edycje.
Opiekunem merytorycznym szkolenia została Anna Górska, prezes Oddziału Europy Centralnej International Congress and Convention Association, business development director w Expo XXI Warszawa. – Zadbaliśmy o to, aby kadra dydaktyczna składała się z ekspertów – praktyków z branży eventowej. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą. W ramach kursu zorganizowane zostaną również liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale także nawiązać bezpośrednie kontakty – mówi Anna Górska.
Udział w szkoleniu to koszt 1190 zł dla studentów i 1290 dla pozostałych zainteresowanych.
Jak wyjaśniają organizatorzy szkolenia, powstanie kursu związany jest z rosonącym potencjałem regionu pod kątem turystyki biznesowej. Trójmiasto i Pomorze są w czołówce odwiedzanych miejsc, wiele firm zakłada tu swoje siedziby lub oddziały. Buduje się coraz więcej obiektów biznesowych, wzrasta zatrudnienie. Wszystkie te czynniki sprawiają, iż organizowanych jest bardzo dużo eventów od mniejszych szkoleń, aż po duże konferencje.
Rekrutacja