Marriott po raz trzeci najlepszym pracodawcą

Hotel Marriott w Warszawie po raz kolejny został wybrany Pracodawcą Roku, w kategorii przedsiębiorstwa duże – zatrudniające od 250 do 1000 pracowników, w programie Aon Hewitt „Najlepsi Pracodawcy”.


Program wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy, badając opinie pracowników pod kątem czterech kryteriów: zaangażowania pracowników, angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników i wiarygodnej marki pracodawcy. Tytuł „Najlepszy Pracodawca” jest przyznawany w oparciu o obiektywne badanie opinii pracowników. – Ten tytuł, który otrzymaliśmy trzeci raz z rzędu, to dla nas wielkie wyróżnienie i wyjątkowa nagroda za styl naszej pracy – mówi Maria Chludzińska, zastępca dyrektora Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Hotelu Marriott. Podstawową wartością, jaką wyznaje Marriott, jest „Put People First - Ludzie na pierwszym miejscu”, czyli pozytywne i indywidualne podejście do każdego pracownika: zrozumienie jego potrzeb, zachęcenie do indywidualnego rozwoju, korzystanie z jego kreatywności i wyjątkowości. – W naszym rozumieniu zaangażowanie, to nie praca po godzinach, a pozytywny stan, pod wpływem którego pracownik samodzielnie działa na rzecz sukcesu firmy, czerpiąc osobiste zadowolenie z wykonywanej pracy. Cieszymy się, że tę dobrą, rodzinną atmosferę Marriotta widać nie tylko na uśmiechniętych twarzach pracowników, ale także na zewnątrz, czego dowodem jest ta prestiżowa nagroda – podkreśla Maria Chludzińska.
Marriott International na każdym kroku podkreśla, jaką ogromną rolę pełnią zaangażowani pracownicy. Co roku, w każdym hotelu na świecie, świętuje się tzw. Tydzień Pracownika. – Co miesiąc nasi pracownicy wybierają wśród swoich kolegów, tzw. Best Team Playera, który otrzymuje tytuł i specjalną nagrodę. Również każdego miesiąca organizujemy spotkania dla pracowników, tzw. Town Hall Meetings. Na zebraniach obecny jest zawsze zarząd firmy, z którym rozmawiamy o wspólnych planach, sukcesach, zmianach, strategii, etc. Staramy się również zapewnić naszym pracownikom komfortowe i przyjazne miejsce pracy, w myśl naszej globalnej strategii „Wellbeing”. Zaś w trosce o znalezienie balansu pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, oferujemy pracownikom szereg benefitów pozapłacowych – dodaje Maria Chludzińska.
Marriott wspiera wiele akcji charytatywnych, takich jak Warsaw Business Run, Marriott Everest Run, czy ogólnoeuropejska akcja We Give You Eat, w której jedno euro z każdego posiłku jest przeznaczane na rzecz SOS Wioski Dziecięce.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl