Marriott po raz trzeci najlepszym pracodawcą
Hotel Marriott w Warszawie po raz kolejny został wybrany Pracodawcą Roku, w kategorii przedsiębiorstwa duże – zatrudniające od 250 do 1000 pracowników, w programie Aon Hewitt „Najlepsi Pracodawcy”.
Program wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy, badając opinie pracowników pod kątem czterech kryteriów: zaangażowania pracowników, angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników i wiarygodnej marki pracodawcy. Tytuł „Najlepszy Pracodawca” jest przyznawany w oparciu o obiektywne badanie opinii pracowników. – Ten tytuł, który otrzymaliśmy trzeci raz z rzędu, to dla nas wielkie wyróżnienie i wyjątkowa nagroda za styl naszej pracy – mówi Maria Chludzińska, zastępca dyrektora Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Hotelu Marriott. Podstawową wartością, jaką wyznaje Marriott, jest „Put People First - Ludzie na pierwszym miejscu”, czyli pozytywne i indywidualne podejście do każdego pracownika: zrozumienie jego potrzeb, zachęcenie do indywidualnego rozwoju, korzystanie z jego kreatywności i wyjątkowości. – W naszym rozumieniu zaangażowanie, to nie praca po godzinach, a pozytywny stan, pod wpływem którego pracownik samodzielnie działa na rzecz sukcesu firmy, czerpiąc osobiste zadowolenie z wykonywanej pracy. Cieszymy się, że tę dobrą, rodzinną atmosferę Marriotta widać nie tylko na uśmiechniętych twarzach pracowników, ale także na zewnątrz, czego dowodem jest ta prestiżowa nagroda – podkreśla Maria Chludzińska.
Marriott International na każdym kroku podkreśla, jaką ogromną rolę pełnią zaangażowani pracownicy. Co roku, w każdym hotelu na świecie, świętuje się tzw. Tydzień Pracownika. – Co miesiąc nasi pracownicy wybierają wśród swoich kolegów, tzw. Best Team Playera, który otrzymuje tytuł i specjalną nagrodę. Również każdego miesiąca organizujemy spotkania dla pracowników, tzw. Town Hall Meetings. Na zebraniach obecny jest zawsze zarząd firmy, z którym rozmawiamy o wspólnych planach, sukcesach, zmianach, strategii, etc. Staramy się również zapewnić naszym pracownikom komfortowe i przyjazne miejsce pracy, w myśl naszej globalnej strategii „Wellbeing”. Zaś w trosce o znalezienie balansu pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, oferujemy pracownikom szereg benefitów pozapłacowych – dodaje Maria Chludzińska.
Marriott wspiera wiele akcji charytatywnych, takich jak Warsaw Business Run, Marriott Everest Run, czy ogólnoeuropejska akcja We Give You Eat, w której jedno euro z każdego posiłku jest przeznaczane na rzecz SOS Wioski Dziecięce.