Brave i Cut The Mustard otwierają H&M Dworzec

Marka H&M zdecydowała się na współpracę z Brave i Cut The Mustard w ramach organizacji festiwalu muzycznego „H&M Dworzec”. Agencje zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy, odpowiadający w pełni za projekt, od koncepcji po jego realizację.
Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Agencja eventowa Brave zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem line’upu projektu, realizacją i koordynacją cyklu eventów.
H&M Dworzec odbędzie się podczas trzech weekendów czerwca. Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway, Xxanaxx i wielu innych. Miejscem festiwalu będzie teren dawnego Dworca Głównego, przy ul Towarowej 3 w Warszawie, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu. – Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce nim zacznie się jego rewitalizacja. Sąsiedztwo ukochanego przez warszawiaków Nocnego Marketu tylko podkreśla wyjątkowość tego miejsca – mówi Łukasz Szczybelski, creative partner Cut The Mustard. – Pozyskanie wszystkich niezbędnych zgód i pozwoleń, wymagało od nas wielotygodniowych konsultacji i nawiązania współpracy z wieloma podmiotami, odpowiadającymi za teren festiwalu – podkreśla Tomasz Dworak, managing director Brave. – Uwielbiamy wyzwania i wielokrotnie udowodniliśmy, że świetnie radzimy sobie z nieoczywistymi rozwiązaniami. Jesteśmy przekonani, że efekt, który udało się nam wspólnie wypracować, będzie prawdziwie spektakularny – zapewnia.
Istotnym elementem jest spójność koncepcji z miejscem wydarzenia. W trakcie sześciu dni koncertów artyści występujący na scenie H&M Dworzec zabiorą fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości. Wydarzenie promować będzie content wideo z artystami utrzymany w konwencji podróży pociągiem i zrealizowany w stylistyce popularnych GIFów i Boomerangów. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum.
„H&M Dworzec” to kolejny projekt po „Walentynki bez cenzury” jaki H&M realizuje wraz z agencją kreatywną Cut The Mustard i pierwszy, wspólnie realizowany z Agencją Brave.