Brave i Cut The Mustard otwierają H&M Dworzec

Marka H&M zdecydowała się na współpracę z Brave i Cut The Mustard w ramach organizacji festiwalu muzycznego „H&M Dworzec”. Agencje zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy, odpowiadający w pełni za projekt, od koncepcji  po jego realizację.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Agencja eventowa Brave zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem line’upu projektu, realizacją i koordynacją cyklu eventów.
H&M Dworzec odbędzie się podczas trzech weekendów czerwca. Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway, Xxanaxx i wielu innych. Miejscem festiwalu będzie teren dawnego Dworca Głównego, przy ul Towarowej 3 w Warszawie, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu. – Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce nim zacznie się jego rewitalizacja. Sąsiedztwo ukochanego przez warszawiaków Nocnego Marketu tylko podkreśla wyjątkowość tego miejsca – mówi Łukasz Szczybelski, creative partner Cut The Mustard. – Pozyskanie wszystkich niezbędnych zgód i pozwoleń, wymagało od nas wielotygodniowych konsultacji i nawiązania współpracy z wieloma podmiotami, odpowiadającymi za teren festiwalu – podkreśla Tomasz Dworak, managing director Brave. – Uwielbiamy wyzwania i wielokrotnie udowodniliśmy, że świetnie radzimy sobie z nieoczywistymi rozwiązaniami. Jesteśmy przekonani, że efekt, który udało się nam wspólnie wypracować, będzie prawdziwie spektakularny – zapewnia.
Istotnym elementem jest spójność koncepcji z miejscem wydarzenia. W trakcie sześciu dni koncertów artyści występujący na scenie H&M Dworzec zabiorą fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości. Wydarzenie promować będzie content wideo z artystami utrzymany w konwencji podróży pociągiem i zrealizowany w stylistyce popularnych GIFów i Boomerangów. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum.

„H&M Dworzec” to kolejny projekt po „Walentynki bez cenzury” jaki H&M realizuje wraz z agencją kreatywną Cut The Mustard i pierwszy, wspólnie realizowany z Agencją Brave.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl