Haxel zalicza rok 2016 do bardzo udanych

W 2016 roku Haxel zanotował 20-proc. wzrost przychodów, realizując 42 projekty. W zespole pojawiły się cztery nowe osoby.
– Ubiegłoroczny sukces agencji to efekt podjętych przez nas wcześniej działań związanych ze wsparciem sprzedaży i rozwojem proklienckich rozwiązań, a także oparcia oferty o jakość i wartość dla klienta – podsumowuje 2016 rok prezes Haxela Krzysztof Pobożniak.
Projekty z zakresu incentive travel stanowiły największą część przychodów firmy. Dział Incentive zrealizował programy motywacyjne i nagrodowe m.in. na Wyspach Kanaryjskich, w Rio de Janeiro, Argentynie, Paragwaju, na Sri Lance i Malediwach, kilkukrotnie w popularnych w ubiegłym roku Stanach Zjednoczonych. W portfolio wyjazdów znalazły się także projekty w Dubaju, Włoszech, Hiszpanii, Gruzji, Portugalii, Japonii, Czarnogórze, Grecji, Omanie, Szwajcarii, Birmie, Tajlandii, Chinach, RPA, Tanzanii i na Mauritiusie. Firma zrealizowała także wyjazdy na mecze w ramach UEFA Euro 216 we Francji.
Zespół eventów krajowych organizował spotkania dla polskich i międzynarodowych grup – największa krajowa realizacja w ubiegłym roku dotyczyła 700 osób.
Flagowy ubiegłoroczny projekt Działu Incoming to zrealizowana jesienią w Warszawie – czterodniowa międzynarodowa konferencja (400 uczestników) dla klienta z rynku niemieckiego. Dział Incomingu zaangażowany był również w organizację Światowych Dni Młodzieży w Krakowie.
– Cieszą nas wszystkie udane realizacje i – co równie ważne – rozpoczęcie współpracy z wieloma nowymi klientami, liderami w swoich branżach. Ważne jest też „otwarcie” nowych kierunków dla wyjazdów incentive. Widzimy po stronie klienta poszukiwanie nowych pomysłów, nowych rozwiązań, nowej jakości – mówi Krzysztof Pobożniak.
W 2017 roku Haxel obchodzi 25-lecie działalności firmy. – Przed nami wyjątkowy, bo jubileuszowy rok – z naszymi partnerami, klientami i współpracownikami będziemy świętować 25 lat obecności na rynku MICE – podsumowuje Krzysztof Pobożniak.