Polzak Marketing 2017 w najbliższą środę

Rola marketingu i działu zakupów w procesie tworzenia efektywnej komunikacji marketingowej oraz finansowe aspekty efektywnej współpracy reklamodawcy i agencji będą tematem konferencji Polzak Marketing 2017 już w najbliższą środę, 24 maja, w hotelu Novotel Warszawa Airport.
To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji. Podejmowane podczas spotkania tematy zapowiadają występujący na nim prelegenci
Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska, prelegentka konferencji
Zwykło się mówić, że za kulisami zwycięskich marek i porywających kampanii reklamowych kryje się efektywna współpraca pomiędzy klientem a agencją oraz tzw. „magic dust” czyli kreacja. Często jednak zapominamy, że agencja i klient-marketer to nie jedyni bohaterowie tego procesu. Mocna kampania, efektywna akcja to również efekt zaangażowania procurementu. O jego roli i o tym, co dobrego dla kampanii i dla marki może się stać, gdy procurement jest włączony jako jeden z partnerów w proces, chcemy mówić na tej konferencji
Paweł Kastory, CEO Grupy DDB Warszawa, prelegent konferencji
Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role. Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych
Agnieszka Kołodziejczak, kierownik Zakupów Indirect, Lotte Wedel, prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego
Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniami usługodawcy, powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe.
MeetingPlanner.pl wraz ze Związkiem Firm Public Relations (ZFPR), Stowarzyszeniem Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, jest partnerem wydarzenia.