Tymczasem EB: Muzyczna kolaboracja z eventem na finał

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy, rozpoczęli współpracę, której efektem będzie wydarzenie, sponsorowane przez markę EB (Grupa Żywiec). Event zorganizuje agencja Live. Działania wpisują się w ideę „Tymczasem”, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.
„Tymczasem” to czas między młodością a dojrzałością, w którym młodzi dorośli mogą cieszyć się chwilą, poszukiwać inspiracji i dzielić doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Naturalną przestrzenią do wyrażania tych wartości i emocji jest kultura hip-hopu, która przestała już być niszowa, stając się popkulturowym zjawiskiem. Do wspólnej pracy nad wydarzeniem marka zaprosiła więc artystów reprezentujących ten nurt. Projekt zakłada zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i utalentowanych muzyków, których styl wciąż ewoluuje, a oni sami nieustannie poszukują nowych form ekspresji – Żabsona i Sitka. Zderzenie ich doświadczeń pokazuje, że pewne napięcia towarzyszyły młodym ludziom od zawsze, zarówno w roku 1998, jak i w roku 2018, co stanowi kanwę muzycznej współpracy.
Kulminacyjnym momentem kolaboracji czterech raperów będzie wydarzenie zaplanowane we wrześniu, kiedy Sokół, Pezet, Żabson i Sitek zaprezentują efekty wspólnych działań. Artyści wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretują w zupełnie nowy sposób. Przearanżowane wersje wraz z klipami będą miały premierę w sierpniu. Zapowiedzią tych artystycznych aktywności są pojawiające się właśnie na rynku puszki z cytatami z utworów zaangażowanych raperów. Wrześniowe wydarzenie uświetni także udział czołowych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej, którzy pojawią się w przygotowanym specjalnie na tę okazję programie, który zostanie zaprezentowany po raz pierwszy.
– EB to pierwsza marka, która podkreśla w swojej komunikacji, że okres „Tymczasem” jest niezwykle istotny w życiu każdego człowieka i towarzyszył młodym od zawsze, za każdym razem zderzając się z oczekiwaniami społecznymi dotyczącymi stabilizacji i rozpisanego planu na życie – mówi Michał Machaj, kierownik marki EB.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Live, która zorganizuje także finałowy event. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.