Ruszyła szósta edycja Studium Event Management

fot. ewagraphy.com
fot. ewagraphy.com

Osoby zainteresowane pracą w zawodzie event managera, jak i te, które zajmują się już organizacją wydarzeń, a chcą usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje w tym obszarze rozpoczęły edukację na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w ramach rocznego Studium Event Management.


W roku akademickim 2017/2018 zajęcia koncentrują się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy - przedstawiciele branży eventowej. Program studium powstał w bliskiej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej, a jego twórcą jest Anna Nowakowska, członek zarządu SBE ds. edukacji.
– Stowarzyszenie Branży Eventowej przywiązuje dużą wagę do działań edukacyjnych – począwszy od szkolenia osób dopiero rozpoczynających przygodę z branżą eventową, poprzez biznesowe spotkania i konferencje, takie jak np. Event Biznes, a skończywszy na wydarzeniach i publikacjach dla doświadczonych event managerów – mówi Anna Nowakowska. Towarzyszymy pasjonatom wydarzeń na każdym etapie ich drogi zawodowej i jesteśmy dumni, że możemy być blisko nich wtedy, kiedy podnoszą swoje kwalifikacje – dodaje .
Program studium obejmuje m.in. takie bloki tematyczne jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, prawo autorskie i ZAIKS, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji. Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa w eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia „od kuchni” jak wygląda praca przy produkcji eventu. Oodwiedzają także obiekty eventowe i siedziby firm z branży eventowej, by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać bezpośrednie kontakty.
– Rola polskiej branży MICE, jej znaczenie ekonomiczne systematycznie rośnie. Aby swobodnie poruszać się w obszarze event managementu, niezbędne jest kształcenie się, podnoszenie umiejętności. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, w bliskiej współpracy z SBE, pomaga w docieraniu do wiedzy i do ludzi, którzy o eventach wiedzą naprawdę wiele – mówi doc. dr Robert Pietrusiński, prezes zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW.

Absolwentami pięciu edycji studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej, ale interesują się jej działalnością.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl