#PlayYourWay – strefa marki Play Pol’and’Rock Festival z Plejem

Wystartowała kampania Play promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Koncepcja została zbudowana wokół założenia #PlayYourWay i dostępu do zabawy w wersji letniej i ziomowej, bez limitów. Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu i obsługę strefy Play na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.
Na festiwal Pol’and’Rock (dawny Woodstock) agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi, prowadzonymi w strefie Play na festiwalu. Kampanię zatytułowano #PlayYourWay, co prowadzi do przekazu „z Play bawisz się tak jak lubisz!”. Pod koniec lat 80. Jurek Owsiak zorganizował w warszawskiej Stodole koncert pod nazwą „Letnia Zadyma w Środku Zimy”. Zaskakująca forma łącząca happening z muzyką i sukces imprezy były przepustką do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Było to inspiracją dla marki, która w swojej strefie na Pol’and’Rock Festival 2018 zamierza zapewnić uczestnikom zabawę bez limitów. Będzie można wbrać zarówno letnie atrakcje, jak i „zadymę w śordku lata”.
Uczestnikom festiwalu w strefie Play towarzyszyć będą youtuberzy związani z marką m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga, którzy także promują strefę w filmie (film można zobaczyć tutaj: www.PlayYourWay.play.pl).
Użytkownik sam wybiera, którą wersję wideo promującego strefę Play chce oglądać - #PlayYourWay. Przytrzymując spację, z materiału kręconego latem przeniesie się w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. Filmy zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction (postprodukcja: LocoMotive). Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip Załuska. Dodatkowo w filmach ukryto cztery elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w: HBO, Tidal, Nawigacji Play lub dogry.pl.
– Zaskakujący koncept na event jest najlepszym pretekstem do stworzenia świetnego contentu. To jest właśnie brand experience, które proponujemy naszym klientom, a oni swoim konsumentom. Bardzo cenimy współprace, w których klient - tak jak Play - jest otwarty, a nawet domaga się łączenia różnych kompetencji i wielu zintegrowanych działań marketingowych, tworząc kampanię 360, integrującą event, digital, influencer marketing, ATL i BTL. Takie interakcje z marką, chcemy tworzyć – przekonuje Bart Biały, cretive director w Plej.