Agencja Teja po rebrandingu

Po siedemnastu latach działalności, sopocka agencja Teja działająca na rynku spotkań, prezentuje się w nowej odsłonie. W ramach rebrandingu zmieniła identyfikację wizualną oraz wyodrębniła osobne marki.
Wśród powodów zmian agencja podaje wyraźną dywersyfikację oferty obejmującej działania z zakresu event marketingu. Motywem przewodnim metamorfozy jest inwestycja, a filarami – kreowanie emocji oraz budowanie relacji biznesowych.
Teja przygotowała nową wersję strony internetowej oraz logotypy. Nowym znakiem firmowym marki Teja jest kamień szlachetny jako nawiązanie do doświadczenia, perfekcji, niezapomnianych wrażeń i emocji, symbolizujący również wysoką jakość i wartość. Działalność firmy koncentruje się na trzech obszarach – eventach, podróżach motywacyjnych oraz grach miejskich. Tak zostały wyłonione odpowiednio Topaz Events, Pearls Incentive oraz Amber Games. Teja będzie również kontynuowała działalność jako destination management company w ramach oferty marki Pomerania DMC.
– W przyszłym roku moja firma świętować będzie dorosłość. To doskonały moment, a może nawet pretekst, by coś zmienić. Rebranding jest dopiero początkiem metamorfozy. Przed Teja jeszcze długa droga, ale bardzo wierzę w ten kierunek. Od wielu lat starałam się aktywnie uczestniczyć w inicjatywach mających wpływ na rozwój branży, w której się poruszam. Myślę, że moje doświadczenie i znajomość specyfiki rodzimego rynku mogą się przydać i wspomóc proces integracji sektora spotkań. Nowy rok, nowe wyzwania, nowa Teja – mówi Anna Kopek, właścicielka agencji Teja.
Z inicjatywy Anny Kopek, w ramach struktury organizacji Pracodawcy Pomorza, powstała sekcja Pomerania Business Meetings, mająca na celu wypracowanie szeroko pojętej współpracy w obrębie każdej z grup interesów działającej na pomorskim rynku spotkań.
Nowa identyfikacja wizualna firmy Teja powstała przy współpracy z agencją Social Connect Group.