New Event Story nagrodzone w Złotych Spinaczach

Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca New Event Story
Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca New Event Story

Debiut Mitsubishi ASX 2017 otrzymał dwie brązowe statuetki w kategorii głównej Event Komercyjny oraz w kategorii sektorowej Motoryzacja i Transport w konkursie Złote Spinacze. Za realizację projektu na zlecenie Mitsubishi Motors odpowiadała agencja New Event Story.

Prezentacja nowego modelu Mitsubishi była niestandardową konferencją, podczas której zaproszeni dziennikarze mieli możliwość odbycia wirtualnych jazd testowych z użyciem gogli Samsung Gear VR. Dzięki jednoczesnemu wykorzystaniu 100 urządzeń Virtual Reality projekt zyskał miano rekordowego pokazu VR w Polsce. Emitowany materiał – jak informują organizatorzy wydarzenia – był również pierwszym w Polsce filmem fabularyzowanym stworzonym w technologii 360 stopni bez konieczności komputerowego odtwarzania samochodu w wersji 3D.
– Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny branża doceniła ten projekt, gdyż poza innowacyjnością i skalą jest to przykład wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacyjnego, wspierającego markę poprzez generowanie zasięgów medialnych i zainteresowania marketingowego – mówi Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca agencją New Event Story.
 – Bardzo cieszy nas kolejny, spektakularny sukces tego bardzo nośnego projektu, za sprawą którego udało nam się w kreatywny sposób poinformować media i klientów o wprowadzeniu na rynek nowego modelu Mitsubishi ASX. Nowoczesna forma spotkania podkreśliła innowacyjność, z jakiej słynie marka Mitsubishi i spotkała się z uznaniem dziennikarzy – wspaniale, że wysoko oceniło ją także opiniotwórcze środowisko ekspertów public relations – komentuje Kinga Lisowska, menadżer Public Relations w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Złote Spinacze co roku przyciągają uwagę branży public relations z całej Polski. Misją konkursu jest profesjonalizacja branży i promocja najwyższych standardów merytorycznych i jakościowych w kształtowaniu kampanii i polityki informacyjnej. Podczas tegorocznej gali Związek Firm Public Relations – organizator konkursu nagrodził projekty w 32 kategoriach i tym samym rozdał 276 statuetkę od początku istnienia konkursu. Gala finałowa tegorocznej edycji odbyła się 1 grudnia w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl