Grupa TSO – nowy wizerunek, nowe produkty

Grupa TSO przeszła kompleksową zmianę wizerunkową i strategiczną. Firma wprowadziła nowe produkty: BIT – Budget Incentive Travel oraz BET Budget Events & Teambuilding. Zmieniło się także logo i identyfikacja wizualna. Powstała nowa strona internetowa.
Zarząd firmy TSO (obecnej na rynku od ponad 22 lat) zdecydował o odświeżeniu wizerunku poprzez przeprojektowanie identyfikacji wizualnej i stworzenie nowego CI. W ślad za nową odsłoną strony internetowej rozbudowane zostaną kanały komunikacji. Za projekt odpowiadała wewnętrzna agencja Say 24, która przygotowała nową koncepcję systemu wizualnego.
Logotyp marki z charakterystycznym żółtym tłem był kojarzony na rynku głównie z wyjazdami incentive oraz eventami. Dziś, jak zaznaczył Leszek Skibniewski, prezes zarządu Grupy TSO, rynek wymaga dodatkowych aktywności, a odpowiedzią na nie jest poszerzone portfolio Grupy TSO o kolejne, już istniejące od kilku lat na rynku marki: Say24 (agencję marketingu zintegrowanego specjalizującą się w programach wsparcia sprzedaży) oraz Globalincentive.pl (agencję consultingową i portal przetargowy dla branży MICE).
Znak zaprojektowany przez agencję z elementami w kolorze zielonym ma lepiej oddawać nowy charakter firmy i wraz ze zmienionym lejtmotywem dla całej Grupy "incentive marketing" pokazywać, w jakim kierunku podąża niezmiennie od lat TSO - zawsze w górę i do przodu jak strzałka w logotypie.