„Tymczasem”: Hip-hopowy spektakl w Teatrze Słowackiego

Finałowe wydarzenie projektu „Tymczasem” marki EB (Grupa Żywiec) odbędzie się 6 października w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Na scenie pojawi się 13 polskich hip-hopowców. Za produkcję eventu odpowiada agencja Live.
W produkcji sponsorowanej przez markę EB oprócz zapowiedzianych wcześniej raperów – Sokoła, Pezeta, Żabsona i Sitka weźmie udział jeszcze dziewięciu innych artystów, w tym Paluch, Otsochodzi oraz Tede. Prace nad projektem będzie można śledzić dzięki krótkim materiałom wideo dokumentującym przygotowania – „Docuseries”.
Raperzy podczas wydarzenia na deskach Słowackiego mają udowodnić, że okres między młodością a dojrzałością – „Tymczasem” – to czas niezbędny w życiu młodego człowieka – możliwość poznawania siebie, doświadczania, eksperymentowania, poszukiwania inspiracji. Idę „Tymczasem” podkreśla zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i bardzo utalentowanych muzyków – Żabsona i Sitka. Raperzy wykonają na scenie znane utwory, a wszystko będzie miało charakter wyjątkowego spektaklu. Na krakowskiej scenie pojawią się także Białas, Falcon1, Otsochodzi, Paluch, PlanBe, Rasmentalism, Sarius, Tede i Włodi.
Wydarzenie zapowiadają cztery teledyski – Sokół, Pezet, Żabson i Sitek wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretowali w autorski sposób. Jako pierwsza premierę będzie miała zupełnie nowa wersja utworu „Chcemy być wyżej” w oryginale rapowana przez Sitka, a w ramach Projektu „Tymczasem” przearanżowana przez Sokoła we współpracy z Zeppy Zepem i Steezem. Prace nad przygotowaniem nowej wersji utworu można zobaczyć w pierwszym odcinku krótkich dokumentów z serii „Docuseries”. - „Docuseries” to cykl materiałów wideo poświęconych pracy nad Projektem „Tymczasem” – mówi Steez. Całe przedsięwzięcie jest dość złożone i wieloetapowe, dlatego postanowiliśmy przygotować materiały, które pokażą kulisy naszych działań i dadzą widzom wgląd m.in. w to, jak przebiega proces nagrań i produkcji muzycznej. W kilku odcinkach, które będą sukcesywnie pojawiały się na kanale YouTube NigdyStopTV, będzie można zobaczyć nie tylko filmy ze studia, ale także materiał z przygotowań do spektaklu w Teatrze im. Juliusza Słowackiego oraz wideo podsumowujące cały projekt – dodaje.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Produkcją teledysków zajmuje się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją studio Lunapark, a filmy „Docuseries” realizuje duet reżyserski Kiziewicz Szupica. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
www.projekttymczasem.pl