Procon Awards zaprasza agencje eventowe

Ruszyła kolejna edycja konkursu Procon Awards, podczas której wyłonieni zostaną najlepsi dostawcy oferujący usługi dla biznesu (Zakupy Indirect). Podobnie jak w ubiegłym roku konkurs podzielony jest na trzy kategorie. W tym roku organizatorzy utworzyli kategorię dla agencji eventowych i firm, które oferują usługi event marketingu. Zwycięzcy otrzymają tytuł „Supplier of the Year 2016”.
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym organizatorzy przyjmują formularze zgłoszeniowe (do 13 września), następnie po obradach kapituły ogłaszane są agencje, które zakwalifikowały się do drugiego etapu (15 września). Zakwalifikowane do drugiego etapu agencje proszone są m.in. o wskazanie danych kontaktowych do co najmniej pięciu klientów, z którymi obecnie współpracują, bądź współpracowali na przestrzeni ostatnich trzech lat. Częścią drugiego etapu jest także przyjmowanie opinii klientów nominowanych agencji. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 17 października. Gala wręczenia nagród Procon Awards 2017 odbędzie się w trakcie konferencji zakupowej Procon/Polzak 2017. Udział w konkursie jest bezpłtany.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA AGENCJI EVENOWYCH
Konkurs jest organizowany w ramach konferencji zakupowej w– Procon/Polzak, skierowanej do wyższej kadry zarządzającej zakupami korporacyjnymi. W ubiegłym roku w konkursie Procon Awards nagrody dla Dostawcy Roku otrzymały: Itprojekt (IT), Kuehne+Nagel (Logistics Services), Agencja Power (Usługi Kreatywne). Po raz pierwszy kapituła konkursu przyznała również specjalne wyróżnienia. W kategorii IT dla Axence Sp. z o.o., z zakresu Logistics Services – Ritex Logistics Operator, a za wyróżniające się Usługi Kreatywne – Ministry of Creativity Sp. z o.o.