Goodfellas Group i KDK Events podsumowują pierwszy rok w grupie

KDK Events i Goodfellas Group rozpoczęły rok 2017 od połączenia i stworzenia grupy kapitałowej. Firmy wygenerowały przychód przekraczający 10 mln zł. Grupa powiększyła się także o kolejną spółkę, specjalizującą się w produkcji technicznej. Z kolei w planach na 2018 rok zapowiada rozwój i inwestycje w branży szkoleniowej.
W samym czwartym kwartale spółka KDK Events zorganizowała ponad 120 wydarzeń i 200 szkoleń w tym 8. Forum Rozwoju Mazowsza. W mijającym roku agencja była odpowiedzialna także za kompleksową organizację wydarzeń na międzynarodowym szczeblu. Pod koniec marca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbył się kongres CEE Innovators Summit. Wzięli w nim udział premierzy państw Grupy Wyszehradzkiej, CEO YouTube’a Susan Wojcicki, a także innowatorzy z regionu, start-upy, szefowie działów R&D największych firmy poszukujących innowacji oraz organizacje pozarządowej zajmujące się innowacyjnością w V4. KDK Events organizowało również konferencję dla Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Dzięki połączeniu obu agencji, oprócz współpracy z sektorem publicznym, spółka wygrywała również przetargi na obsługę eventową klientów komercyjnych. Jednym z nich była bank Credit Agricole i kompleksowa obsługa 20 wydarzeń w ramach akcji „Świeża Krew do Pierwszej Pracy” oraz organizacja 12 wydarzeń niespodzianek w całej Polsce. Przychody agencji na rok 2017 przekroczą 10 mln zł.
– Połączenie kompetencji obu spółek sprawiło, że w mijającym roku sięgnęliśmy po realizację dużych projektów nie tylko w Polsce, lecz także poza jej granicami. Z naszej współpracy wynosimy jeszcze jedną ważną lekcję, która mówi o tym, że na obecnych na rynku graczy nie należy zawsze patrzeć jak na konkurencję, lecz jak na potencjalnych partnerów biznesowych. Takie podejście pozwoliło nam odnieść sukces, który chcielibyśmy powielać w kolejnych latach – powiedział Michał Michałowski, wiceprezes zarządu spółki KDK Events.
Spółka odpowiadała także za reprezentowanie i dbanie o wizerunek swoich klientów na imprezach zewnętrznych takich jak: Kongres 590, Ekonomiczny Kongres Gospodarczy, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Szczyt Klimatyczny w Bonn, Wolves Summit czy Forum Designu. W tym zakresie wspierała działania m.in.: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Agencji Rozwoju Przemysłu czy Instytutu Badań Edukacyjnych.
– Dla nas organizacja wydarzeń jest bardzo szerokim pojęciem. Dlatego nie chcemy skupiać się jedynie na samej produkcji. Idziemy krok dalej i tworzymy pod wydarzenia także całą oprawę merytoryczną od wyznaczenia kierunku po zaproszenie ekspertów w danej dziedzinie. Tak powstawało Międzynarodowe Forum PPP w Płocku czy Start-up Summer Camp realizowany we współpracy z PARP – dodaje Michał Michałowski.
W 2017 roku spółka postawiła także na rozwój w kierunku produkcji technicznej i powołała do życia spółkę córkę, którą jest firma Vibe. Zajmuje się ona obsługą techniczną wydarzeń, projektowaniem scenografii i dostawą sprzętu. W 2018 roku grupa planuje stworzenie kolejnej spółki, która będzie specjalizować się w szkoleniach.