Druga edycja Polzak Marketing 13 czerwca

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki zapraszają na drugą edycję Polzak Marketing - konferencję poświęconą specyfice zakupów usług marketingowych.
Polzak Marketing to konferencja skierowana do marketerów, przedstawicieli działów zakupów oraz agencji oferujących usługi z zakresu komunikacji. Łączyć ma zatem trzy światy: marketingu, zakupów i agencji. Celem organizatorów jest stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy profesjonalistami – reprezentantami reklamodawców oraz agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.
Druga edycja Polzak Marketing odbędzie się 13 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Legii Warszawa.
W programie znajdą się takie zagadnienia jak m.in.: ocena efektywności działań na mediach społecznościowych, budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki i związane z tym mierzenie efektywności działań contentowych oraz modele ich zakupu, KPI w marketingu, stawianie celów w komunikacji marketingowej rozliczanie ich czy jakość w usługach marketingowych i związane z nią koszty.
Ważnym tematem spotkania będzie implementacja rekomendacji i dobrych praktyk zawartych w „Białej Księdze Komunikacji Marketingowej”, która jest sfinalizowaniem prac w ramach projektu „Dialog branżowy – Dobry przetarg” prowadzonych przez PSML i SAR. Prezentacji wdrożenia tych standardów w obszarze zakupów usług z kategorii Public Relation w Lotte Wedel przedstawią Agnieszka Kołodziejczak, indirect procurement manager, i Magdalena Kołodziejska, PR manager.
Wśród prelegentów Polzak Marketing 2018 znajdą się m.in. Katarzyna Paliwoda, head of husiness Central & Eastern Europe, Facebook, Ewa Wolska-Rzewuska, comanaging director, Saatchi & Saatchi IS, Agnieszka Kosik, CEO, MediaCom, Anna Putts, head of marketing communication, UPC, Magda Olak, dyrektor zarządzająca / producent, Tank, Zuzanna Warowna-Toruńska, business owner, Concept Spot, Magdalena Budziszewska, senior marketing manager, Costa Coffee Polska.
Szczegóły dotyczące programu znajdują się tutaj.
Relacja z Polzak Marketing 2017
Organizatorami Polzak Marketing są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, Think MICE oraz El Padre. MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym.
Koszt udziału w wydarzeniu to 480 zł +VAT. Cena biletu dla członków SAR i PSML oraz partnerów konferencji to 300 zł +VAT.
Rejestracja