*Bespoke łączy incentive travel ze storytellingiem

Agencja *Bespoke wprowadza dla swoich stałych klientów nową koncepcję wyjazdów – Incentive StoryTelling. Ma to być podróż poprzez opowieść i zwrot ku marketingowi narracyjnemu.
– Przygotowanie takiego wyjazdu wymaga wielokrotnie większych nakładów pracy niż standardowy incentive. Ważny jest specjalny research, mocny zespół kreatywny, znajomość świata marki klienta i… dar charyzmatycznego opowiadania. Nasza podróż – opowieść musi angażować, zwłaszcza na poziomie głębokich emocji – mówi Łukasz Nitwiński, dyrektor działu incentive w *Bespoke. Przy tworzeniu nowego produktu agencja przeanalizowała popularne media popkultury: filmy, seriale, interaktywne gry, komiksy, widowiska sceniczne, książkowe bestsellery i materiały audiowizualne z portali społecznościowych. Owocem tych warsztatów jest *Bespoke Incentive StoryTelling – wyjazd korporacyjny oparty na precyzyjnym scenariuszu i osi dramaturgicznej.
Sam storytelling nie jest niczym nowym. W opinii Łukasza Nitwińskiego był jednak zazwyczaj dodatkiem do programu, a nie głównym punktem wyjścia. Brakowało świadomości i rozwinięcia tego narzędzia.
– Nasze realizacje oparte o tę koncepcję w południowo-zachodnich Indiach (scenariusz wyjazdu na podstawie Shantaram), na podbiegunowym półwyspie Kolskim (lodowaty i ciemny marzec!) czy afro-brazylijskim stanie Bahia, przyniosły nam entuzjastycznie oceny. Potwierdza to, że podana w umiejętny sposób opowieść zostaje z uczestnikami na długo po zakończeniu incentive’u – podkreśla Konrad Wielgórski, prezes zarządu *Bespoke.