Projekty Horeca Group w finale międzynarodowego konkursu Eventex
Dwa projekty zrealizowane przez Horeca Group znalazły się w finale międzynarodowego konkursu Eventex– Po Stronie Natury (marka Żywiec Zdrój) w kategorii Best CSR Event oraz Reebok Fit Shop w kategorii Best Experiential Event.
W ramach programu „Po Stronie Natury” firma Żywiec Zdrój przekonuje Polaków, że warto dbać o środowisko naturalne i angażuje do wspólnych działań na rzecz natury. Horeca Group wymyśliła oraz zrealizowała cykl sześciu wydarzeń w największych miastach Polski, w których wzięło udział 25 tys. osób, rozdano ponad 12 tys. sadzonek. Program trwał od 6 maja do 11 czerwca 2017 roku z Wielkim Finałem w Warszawie. Był to fragment programu CSR „Po Stronie Natury” organizowanego przez Żywiec Zdrój SA od dziewięciu lat.
„Reebok Fit Shop” to wizerunkowy projekt zrealizowany przez Horeca Group dla marki Reebok, który łączył elementy sklepu, klubu fitness oraz przestrzeni eventowej. Reebok Fit Shop otworzył swe podwoje na dwa miesiące (30.06 – 3.09.2017), zlokalizowany był w centrum Warszawy – „Ethos” Plac Trzech Krzyży 10/14. Odwiedzający mieli do dyspozycji na powierzchni 600 mkw.: strefę treningową, nowoczesny sprzęt, strefę try-on, open gym, opiekę trenerów personalnych, strefę chillout, kawiarnię, sklep z pełną kolekcją ubrań i akcesoriów codzienne bezpłatne treningi, wydarzenia specjalne, a także szkolenia. Przez strefę Reebok Fit Shop przewinęło się 6 tys. osób, odbyło się osiem dużych wydarzeń tematycznych, 40 bezpłatnych treningów oraz 10 specjalistycznych szkoleń.
Konkurs Eventex organizowany jest od siedmiu lat. Nagrody przyznawane są firmom eventowym z całego świata za ich osiągnięcia w tworzeniu innowacyjnych wydarzeń. W tym roku zgłoszono prace z 35 krajów. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 6 marca 2018.