Rebranding Plej - identyfikację tworzą pracownicy

Agencja marketingu zintegrowanego Plej odświeżyła wizerunek. Nowo powstałe logo i system identyfikacji wizualnej mają zobrazować charakter agencji.


Brand experience agency Plej stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Od tej pory identyfikacja Plej będzie miała otwartą strukturę, którą ograniczają jedynie wyobraźnia i wyczucie estetyczne jej pracowników.
– Uznaliśmy, że identyfikacja nie musi być zamkniętym bytem. Powinna dawać członkom zespołu szansę wpływu na jej wygląd przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wizerunku agencji – mówi Anna Rogowiecka, marketing & PR director Plej. Jednocześnie Plej podkreśla, iż jako agencja brand experience stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Od tej pory identyfikacja Plej będzie miała otwartą strukturę, którą ograniczają jedynie wyobraźnia i wyczucie estetyczne jej pracowników.


W założeniu nowa identyfikacja wizualna ma być zgodna z dynamicznym charakterem firmy oraz oddawać osobowość zespołu, który w danej chwili ją tworzy. Poszczególne elementy logo zostały zaprojektowane w silnym nawiązaniu do prostych figur geometrycznych, które są nieodłącznym elementem codziennej pracy agencji. Dopełnieniem znaku są patterny wpisane w litery. Dzięki nim znak tworzy otwartą strukturę, podkreślając specyfikę firmy. Logo kończy czerwona kropka, która pełni funkcję puenty. Kształt okręgu ukazuje synergię poszczególnych działów agencji – to ich współdziałanie tworzy finalny efekt – a czerwony kolor łączy tła używane do wypełnienia logotypu, dzięki czemu kolorystyka pattern-ów zawsze posiada wspólny akcent.
Autorem nowej identyfikacji wizualnej Plej jest Filip Pniewski. Za kreatywną stronę rebrandingu odpowiadali: Łukasz Gumowski – creative partner Plej, Agnieszka Stypa – creative director Plej, Monika Świątek-Król – deputy creative director Plej, Jacek Budzikowski – digital manager Plej, Aneta Jalowska – client service director Plej oraz Anna Rogowiecka – marketing & PR director Plej.


– W naszej agencji nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Do tworzonych kampanii podchodzimy całościowo, łączymy kompetencje i doświadczenie zespołu, aby dostarczać emocji. W Plej najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Od teraz każdy pracownik Plej czy dział agencji może zostać współtwórcą oprawy wizualnej firmy już pierwszego dnia pracy. Wszelkie wykorzystane patterny będą trafiały do albumu agencyjnego, obrazując zespół i tworząc historię Plej – mówi Łukasz Gumowski.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl