Spoty EB z udziałem raperów zapowiadają muzyczne wydarzenie marki

EB (Grupa Żywiec) startuje z nowymi spotami telewizyjnymi wpisującymi się w platformę „Tymczasem”. Finałem kampanii jest event „Projekt Tymczasem” z udziałem czterech raperów.
Kampania telewizyjna składa się z czterech spotów – każdy poświęcony jest jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi. „Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej” – oto utwory wybrzmiewające w najnowszych spotach reklamowych marki EB. W każdej z reklam wykorzystane zostały także materiały archiwalne prezentujące zaangażowanych w akcję raperów. Spoty zapowiadają muzyczne wydarzenie – „Projekt Tymczasem”, w którym wezmą udział artyści. To kolejny etap komunikacji eventu – wcześniej na rynku pojawiły się puszki z cytatami z utworów czterech raperów. – Wierzymy, że kultura hip-hop jest naturalną przestrzenią do wyrażania emocji towarzyszących okresowi „Tymczasem” – mówi Michał Machaj, kierownik marki EB. Koncept ten jest ponadczasowy, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy zarówno z raperami, którzy znajdują się w tym okresie, jak i tymi, którzy mają go już za sobą. Artyści wyrażą swoje doświadczenia podczas eventu, który zapowiadamy m.in. przy pomocy emitowanych właśnie spotów oraz puszek z cytatami artystów – dodaje.
Spoty reklamowe emitowane są od 16 lipca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania uzyska także wsparcie w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.