Expo XXI Warszawa na Connections Meetings
Expo XXI Warszawa reprezentowało Polskę podczas Connections Meetings w Maladze. W wydarzeniu branżowym udział wzięło sześć polskich firm, wśród nich Expo XXI jako jedyny podwykonawca.
Connections Meetings to eventy oparte na formule Human to Human (H2H), adresowane do kadry kierowniczej z branży spotkań. Ich celem jest zbudowanie relacji biznesowych poprzez udział w kameralnych wydarzeniach, na których oferowane są różnorodne opcje networkingowe. Na Connections Meetings zapraszanych jest jedynie 30-40 planistów z kluczowych i rozwijających się rynków na całym świecie oraz taka sama liczba dostawców usług. Uczestnikami imprezy są głównie przedstawiciele sieci hotelowych oraz obiektów, narodowych i miejskich convention bureax, a po stronie kupców w 80 proc. to korporacyjni organizatorzy spotkań, eventów i incentives oraz w 20 proc. to osoby reprezentujące międzynarodowe stowarzyszenia. Ostatnia edycja odbyła się w Maladze, w regionie Costa de Sol w Hiszpanii. W tym roku w skład polskiej reprezentacji wchodził dostawca - Expo XXI Warszawa, reprezentowane przez Annę Górską oraz planiści, firmy Hills of Skills, United Partners, Travel Experience, TSO Group i Activezone.
– Connections Meetings to przyszłość konferencji – twierdzi Anna Górska z Expo XXI Warszawa. Niedługo wszyscy będziemy chcieli odbywać spotkania i nawiązywać relacje biznesowe tylko w ten sposób. Wykorzystując i poznając lokalne atrakcje, ucząc się i bawiąc razem z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Wysokiej jakości spotkania połączone z ciekawymi opcjami networkingowymi są najskuteczniejszym sposobem tworzenia i utrzymywania kontaktów oraz prowadzenia efektywnych negocjacji z nowymi i dotychczasowymi partnerami.
Dla każdego uczestnika Connections Meetings zaplanowano 40-minutowe spotkanie z potencjalnym partnerem w biznesie. Program dwudniowej konferencji składa się z rozmów, prezentacji i warsztatów oraz atrakcji charakterystycznych dla danej destynacji. Podczas tegorocznej konferencji w Maladze spotkanie z klientem można było odbyć np. na jachcie, podczas przejażdżki rowerem po porcie, podczas degustacji w trzygwiazdkowej restauracji Michelin lub tańcząc flamenco. Podczas Connections Meetings odbywa się także panel edukacyjny związany z branżowymi trendami. W tym roku posiłkowano się raportem German Convention Bureau „Meetings and Conventions 2030” dotyczącym megatrendów kształtujących przemysł spotkań. Skupiono się na części raportu pod tytułem „Technology megatrends in work and life”.
Connections Meetings w Maladze odbyło się w dniach 31 maja do 1 czerwca. Kolejne spotkanie odbędzie się w dniach 14-17 czerwca 2017r. w stolicy Ekwadoru - Quito.