Targi w Krakowie kupiły easyFairs Poland

Targi w Krakowie, organizator targów i kongresów wzmacnia swoją pozycję rynkową i wykupuje spółkę easyFairs Poland. To pierwszy w naszym kraju przypadek, gdy polska prywatna spółka targowa wykupuje spółkę z zagranicznym kapitałem.
 

– Fuzja stanowi logiczną i naturalną konsekwencję długoletniej, ścisłej współpracy. Niewątpliwie przyczyni się do wzmocnienia firmy Targi w Krakowie jako jednej z czołowych firm w branży targowej oraz zwiększenia potencjału i wachlarza organizowanych przez nas imprez. Nie tylko w Krakowie, ale i w całej Polsce – wyjaśnia Ewa Woch, wiceprezes Targów w Krakowie.
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są największym na południu kraju i trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów, jest także właścicielem dwóch obiektów: Targi w Krakowie i Expo Kraków. Firma organizuje rocznie kilkanaście wydarzeń, m.in. Międzynarodowe Targi Eurotool®, Międzynarodowe Targi Stomatologiczne Krakdent®, Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii Horeca®, Międzynarodowe Targi Kompozyt-Expo® czy Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie®. W planach rozwojowych na najbliższe lata Targów w Krakowie jest wejście na nowe rynki, zwiększenie wynajmu powierzchni Expo Kraków zewnętrznym organizatorom, organizacja imprez międzynarodowych poprzez rozwój działań w ramach zasobów własnych oraz akwizycję dużych graczy na rynku.
W ślad za zmianami własnościowymi dotychczasowe wydarzenia organizowane przez easyFairs Poland trafiły do kalendarza Targów w Krakowie. Są to organizowane w Warszawie Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, jedyne organizowane w Polsce Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji Maintenance, Targi materiałów sypkich i masowych SyMas oraz, odbywające się cyklicznie od pięciu lat na Pomorzu, Targi Gastronomiczne Food-to-Go. Sprzedająca spółkę easyFairs Poland – firma easyFairs N.V./Artexis rokrocznie organizuje na całym świecie ponad 100 imprez targowych.
– Naszym celem jest połączenie tego, co najlepsze w obydwu firmach – znajomości rynku w Polsce i zagranicą, wiedzy doświadczonych fachowców oraz „know how” w zakresie organizacji imprez o ugruntowanej pozycji, jak i wdrażania nowych tematów. Jesteśmy przekonani, że zmiany pozwolą nam efektywnie wykorzystać umiejętności i zasoby obydwu firm. Pozytywną zmianę odczują nasi klienci, którym chcemy zapewnić jeszcze większy komfort i satysfakcję z udziału w organizowanych przez nas wydarzeniach – dodaje Woch.
W bieżącym roku spółka Targi w Krakowie  zorganizuje 17 wydarzeń własnych, w których weźmie udział niemal 3 tys. firm i 300 tys. zwiedzających. 
Spółka Targi w Krakowie nie ujawnia wartości transakcji.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl