Mediarun wybrał najlepszych marketerów 2014
Podczas gali finałowej piątej jubileuszowej edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez portal Mediarun nagrodzono zwycięzców plebiscytu.
W tym roku kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku w trakcie dwuetapowego głosowania przyznała: cztery nagrody Grand Prix – Indywidualne, cztery Grand Prix – Zespołowe, trzy nagrody Osobowość Marketingu Roku, nagrodę Specjalną Kapituły o nagrodę Specjalną Organizatora.
Od początku istnienia – jak informuje organizator – głównym celem konkursu jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem, czym przyczyniają się do rozwoju firmy bądź instytucji, dla której pracują.
Od ubiegłorocznej edycji Dyrektora Marketingu Roku, do konkursu mogą zgłaszać się nie tylko osoby indywidualne ale również, całe zespoły marketingowe firm oraz instytucji.
Gala finałowa odbyła się w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie, 16 czerwca.
zobacz fotorelację 2
W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:
Grand Prix – zgłoszenie indywidualne firm – budżet do 5 mln zł:
- Magdalena Tokarczyk-Cyran, Grupa Nowy Styl
Grand Prix – zgłoszenie indywidualne firm – budżet do 50 mln zł:
- Marta Czartoryska-Żak, Grupa Wirtualna Polska
Grand Prix – zgłoszenie indywidualne firm – budżet powyżej 50 mln zł:
- Barbara Pasterczyk, ING Bank Śląski
Grand Prix – zgłoszenie zespołowe – budżet do 5 mln zł:
Kapituła przyznała nagrodę ex aequo dwóm zespołom:
- Zespół Ricoh Polska w składzie:
Paweł Barski – dyrektor marketingu, lider zespołu
Barbara Boryczka – product marketing manager
Katarzyna Dawidowska – communication specialist
Justyna Cachel – junior PR specialist
Kaja Szwarc – graphic designer
Cezary Mąka – product specialist
Mariusz Śliwa – product specialist
Daniel Gajkowski – product specialist
Justyna Dudek – product specialist
Katarzyna Szulc – language specialist
Aneta Surmacka – language specialist
Anna Baran – product manager
Michalina Stawarz – pricing junior specialist
- Zespół Krakowskiego Biura Festiwalowego w składzie:
Magdalena Łukasik – zastępca dyrektora marketingu, lider zespołu
Małgorzata Marszałek – kierownik działu mediów elektronicznych i PR
Aleksandra Wdowiak – kierownik działu promocji
Małgorzata Tylek – kierownik działu sponsoringu i sprzedaży
Grand Prix – zgłoszenie zespołowe – budżet do 50 mln zł:
- Zespół Samsung Electronics Polska w składzie:
Anna Putts – dyrektor marketingu, lider zespołu
Olaf Krynicki – senior PR & social manager
Marzena Zielińska – senior media manager
Anita Lorenc – marketing unit manager
Dorota Rakowska – marketing unit manager
Daniel Rogiński – digital marketing manager
Grand Prix – zgłoszenie zespołowe – budżet powyżej 50 mln zł:
- Zespół Banku Zachodniego WBK w składzie:
Artur Sikora – dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu, lider zespołu
Monika Talaga-Piotrowska – menedżer ds. komunikacji marketingowej
Piotr Pomian-Kruszyński – specjalista ds. marketingu
Magdalena Oleksiak – starszy specjalista ds. promocji produktów
Agnieszka Potwardowska – starszy specjalista ds. promocji produktów
Julia Tyburcy – starszy specjalista ds. promocji produktów
Edgar Broyan – specjalista ds. marketingu
Beata Budzyńska-Bartosik – menedżer ds. marketingu relacyjnego
Anna Gawrońska – menedżer ds. marketingu relacyjnego
Marta Turek – starszy specjalista ds. marketingu
Jarosław Twardowski – menedżer ds. marketingu na rynkach lokalnych
Sylwia Krenzel – starszy specjalista ds. promocji produktów
Magdalena Kopka – menedżer ds. strategii marki i badań marketingowych
Anna Wensław – menedżer badań marketingowych
Jolanta Tomaszewska – starszy specjalista ds. marketingu
Artur Wójcik – menedżer ds. mediów
Piotr Trąbiński – menedżer ds. marketingu projektów strategicznych
Wioleta Białowąs – specjalista ds. marketingu
Areta Dolińska – specjalista ds. marketingu
Magdalena Kantorowicz-Kwietniak – specjalista ds. marketingu
Rafał Kowalczyk – starszy specjalista ds. marketingu internetowego
Artur Pruziński – starszy specjalista ds. marketingu
Grzegorz Mądzielewski – specjalista ds. marketingu internetowego
Grand Prix – Instytucje i organizacje nauki, kultury i sportu
- Mateusz Labuda, zastępca dyrektora ds. komunikacji i spraw publicznych Muzeum Narodowego w Warszawie
Osobowość Marketingu Roku 2014 – Launch i Rebranding Roku:
- Arkadiusz Trzciński, kierownik marketingu, Kross
Osobowość Marketingu Roku 2014 – Thinking Outside the Box:
- Wojciech Chochołowicz, kierownik marketingu, Gino Rossi
Osobowość Marketingu Roku 2014 – Młody Wilk – Odkrycie Roku:
- Paula Bruszewska, Social Wolves
Nagroda Specjalna Kapituły:
- Promarketingowy prezes: Zbigniew Jagiełło, PKO Bank Polski
Nagroda Specjalna Organizatora:
- Wyjątkowa efektywność społeczna: Dominik Rogóż, Stowarzyszenie Siemacha