Dziesiąta edycja Audioriver z agencją Allegro

Agencja Allegro już po raz czwarty prowadzi komunikację festiwalu muzyki elektronicznej Audioriver, który odbył się w Płocku.
Agencja odpowiadała za pełną obsługę public relations festiwalu i wspiera wydarzenia towarzyszące: m.in. konferencję muzyczną, Audioriver Fashion Day, targi muzyczne, kino festiwalowe oraz pierwszą w historii dwupłytową kompilację „Audioriver. 10 Years in Plock”. Działania są prowadzone od grudnia 2014.
Audioriver to trzydniowe, międzynarodowe wydarzenie, największy w Polsce festiwal z elektroniką, prezentujący niemal wszystkie jej odmiany: od techno i house’u, przez drum & bass, dubstep, electro, a na IDM i popie kończąc. W ciągu 3 dni (w tym roku 24 – 26 lipca), łącznie na ośmiu scenach, wystąpio blisko 100 artystów, w tym m.in. Róisín Murphy, Underworld i Hercules & Love Affair. Trzeci rok z rzędu festiwal całkowicie się wyprzedał. Pod względem wielkości, Audioriver to trzeci festiwal biletowany w Polsce.
Agencja Allegro jest laureatem ostatniej edycji konkursu „Złote Spinacze” w kategorii Kultura za działania PR dla Audioriver 2013.