Dziesiąta edycja Audioriver z agencją Allegro

Agencja Allegro już po raz czwarty prowadzi komunikację festiwalu muzyki elektronicznej Audioriver, który odbył się w Płocku.

Agencja odpowiadała za pełną obsługę public relations festiwalu i wspiera wydarzenia towarzyszące: m.in. konferencję muzyczną, Audioriver Fashion Day, targi muzyczne, kino festiwalowe oraz pierwszą w historii dwupłytową kompilację  „Audioriver. 10 Years in Plock”. Działania są prowadzone od grudnia 2014.
Audioriver to trzydniowe, międzynarodowe wydarzenie, największy w Polsce festiwal z elektroniką, prezentujący niemal wszystkie jej odmiany: od techno i house’u, przez drum & bass, dubstep, electro, a na IDM i popie kończąc. W ciągu 3 dni (w tym roku 24 – 26 lipca), łącznie na ośmiu scenach, wystąpio blisko 100 artystów, w tym m.in. Róisín Murphy, Underworld i Hercules & Love Affair. Trzeci rok z rzędu festiwal całkowicie się wyprzedał. Pod względem wielkości, Audioriver to trzeci festiwal biletowany w Polsce.
Agencja Allegro jest laureatem ostatniej edycji konkursu „Złote Spinacze” w kategorii Kultura za działania PR dla Audioriver 2013.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl