MP Legia Cup 2016: Puchar dla Klientów
W czwartym meczu piłkarskim branży eventowej, rozegranym na Stadionie Warszawskiej Legii zwyciężyła drużyna Klientów. Zawodnicy prowadzeni przez Roberta Podolińskiego pokonali drużynę Agencji Eventowych 2:1.
Na Stadionie Legii Warszawa odbyła się czwarta edycja MP Legia Cup, wydarzenia organizowanego przez MeetingPlanner.pl wraz z Legią Biznes. Tradycyjnie, naprzeciwko siebie stanęły drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów, reprezentujących korporacje i instytucje. Spotkanie na żywo komentowane było przez redaktora Tomasza Zimocha, który w żywiołowy sposób relacjonował, co dzieje się na boisku.
Drużyny poprowadzili trenerzy: Robert Podoliński i Grzegorz Szoka (drużyna Klientów) oraz Piotr Świerczewski i Artur Januszewski (Drużyna Agencji Eventowych). Sędzią głównym podczas meczu po raz kolejny był Krzysztof „Laguna” Łaniecki (Zawodowa Grupa Arbitrów). W bramce stanęli Maciej Szczęsny (drużyna Klientów) i Grzegorz Szamotulski (drużyna Agencji Eventowych).
Pierwszą bramkę w meczu zdobył Filip Święcicki (ZeroChaos), dając tym samym prowadzenie drużynie Klientów. Z takim wynikiem drużyny schodziły na przerwę. W drugiej połowie prowadzenie Klientów potwierdził Wojciech Machocki (Polpharma), strzelając gola z rzutu karnego. Drużyna Agencji Eventowych walczyła bardzo zacięcie, a kontaktową bramkę zdobył Adam Orlikowski (Legia Biznes). Niestety zawodnikom Agencji nie udało się wykorzystać dwóch rzutów karnych i ostatecznie mecz zakończył się zwycięstwem drużyny Klientów 2:1. – Bieganie po murawie uczestnika Ligi Mistrzów zobowiązuje. Cztery kontuzje po stronie agencji to najlepszy dowód na zaangażowanie zespołu i dociskanie każdego centymetra kwadratowego boiska. Nie mogliśmy wygrać, jeśli nie strzela się dwóch karnych. A klienci grali w tym roku jeszcze lepiej. Pot i łzy prawdziwe. Gorycz porażki nieudawana. Za rok rewanż! Już nie mogę się doczekać – komentuje kapitan drużyny Agencji Eventowych, Szymon Walkiewicz (Walk Events). Puchar MP Legia Cup wrócił zatem do przedstawicieli Klientów. – Mecz Agencje eventowe kontra ich klienci to już tradycja. To świetna zabawa i wspaniała okazja do integracji środowiska. Jednak tym razem towarzyszyły meczowi naprawdę wielkie emocje. Po zeszłorocznej porażce, Klienci byli bardzo bojowo nastawieni i wszyscy byliśmy żądni rewanżu. Zespół dał z siebie wszystko i to poskutkowało – pewne zwycięstwo w regulaminowym czasie gry mówi samo za siebie. Gratulacje i słowa uznania należą się jednak również przeciwnikom – drużyna Agencji eventowych pokazała bardzo fajną grę i prawdziwego ducha walki, nie poddając się nawet przy niekorzystnym wyniku do przerwy – mówi kapitan drużyny Klientów Karol Kamas (BGŻ BNP Paribas).
Zawodnikiem MP Legia Cup 2016 został Wojciech Szymończyk (Panalpina Polska), grający w drużynie Klientów. Puchar najlepszemu zawodnikowi wręczył Tomasz Zimoch. – Kapitalna atmosfera, wspaniałe przeżycia i świetna organizacja! Byłem w niebie, będąc na płycie głównej w doborowym towarzystwie. Wielkie podziękowania za możliwość uczestnictwa w takim wydarzeniu dla Meeting Planner oraz Agencji Power Events, która debiutowała na tak wspaniałej imprezie. Jestem pełen nadziei występu za rok, by dać co najlepsze drużynie, a kibicom sporo radości – znowu mam motywację by wrócić do treningu i gry! – mówi Wojciech Szymończyk.
Przed wejściem zawodników na murawę wystąpiły Classic Sisters, grając z trybun, spośród publiczności. Do sportowej walki i wspólnego kibicowania zagrzewały cheerleaderki zespołu Hasao. Tradycyjnie już także multimedialną kropkę nad i przygotował VES. Na trybunach warszawskiej Legii w kilku minutowym mappingu zaprezentował najważniejsze momenty trzech poprzednich edycji MP Legia Cup, w finale animując puchar, który za chwilę miał być wręczony zwycięskiej drużynie.
Podczas wydarzenia swoją nową odsłonę – nowe bary, bufety i stacje live cooking – w strefie biznesowej Legii Warszawa prezentowało Belvedere Catering by Design.
Tegoroczny mecz odbywał się w czasie, kiedy Legia Warszawa świętuje setną rocznicę istnienia klubu. Podczas spotkania można było wyrobić sobie „Kartę Kibica” i m.in. zdobyć gadżety związane z jubileuszem.
Nowością czwartej edycji wydarzenia była gazeta meczowa: „MP Legia Cup. W strefie Kibica”.
Partnerami MP Legia Cup 2016 są: Legia Biznes, Belvedere Catring by Design, VES, Rent Design, Anseba Music Agency, Not Bad, R-GOL, Viva System, Pracownia Kreativa, M-Duo Models, Syskonf, Gastro Magic, Kreatyw, Potworkowo, MCC Mazurkas Conference Center & Hotel, Live Med, Tryumf, Hasao, Vaporti Polska, Expo Mazury, Glenfiddich, Grants, Tullamore Dew, Bols Platinum, Gancia Procecco, Aperol, Mercure Mrongovia, Hotel Regent Warsaw, Pepsi, Królewskie, Bonifacio Spa & Sport Resort, MacGraf.
Czwarty mecz branży eventowej Agencje Eventowe kontra Klienci na Stadionie Warszwskiej Legii odbył się 25 września. Bilans dotychczasowych spotkań MP Legia Cup to 3:1 dla drużyny Klientów.