Organizatorzy wydarzeń w Las Vegas z misją handlową w Warszawie

Przedstawiciele Las Vegas Convention and Visitors Authority w ramach misji handlowej zachęcali przedstawicieli polskiego biznesu do odwiedzin i promowania uczestnictwa w targach organizowanych w Las Vegas.

Częścią misji handlowej promującej targi w Las Vegas były spotkania przedstawicieli przedsiębiorstw, takich jak Consumer Electronic Association, Emerald Exposition, Informa Exhibitions, International Council of Shopping Centers oraz Reed Exhibitions z miejscowymi firmami w celu ukazania korzyści z uczestnictwa w targach odbywających się w Las Vegas.
Częścią misji było także spotkanie z przedstawicielami Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, poświęcone zarówno przemysłowi targowemu, jak i współpracy w organizacji incentive travel. Goście z Las Vegas byli zainteresowani możliwościami polskiego rynku, perspektywami jego rozwoju i przede wszystkim preferencjami dotyczącymi wyboru destynacji. Podczas spotkania poruszona została kwestia wiz, które utrudniają organizację incentive w Stanach Zjednoczonych. Rozmawiano o kwestiach różnic między polskim i amerykańskim rynkiem, które dotyczą m.in. ubezpieczeń, zezwoleń czy płatności. Przedstawiciele przemysłu targowego, oprócz zaprezentowania swoich wydarzeń, mówili o rozwoju i zmianach w tym sektorze branży spotkań, przekonując m.in., że to duże międzynarodowe imprezy umacniają swoją pozycję, natomiast znikają z rynku imprezy mniejsze, o zasięgu regionalnym.

W zeszłym roku w Las Vegas odbyło się ponad 22 tys. spotkań, konferencji i targów, w których uczestniczyło ponad 5 milionów przedstawicieli biznesu. Las Vegas zostało uznane za najlepsze miejsce targów w Ameryce Północnej, rekordowo 21 razy z rzędu goszcząc 60 z 250 największych wystaw. Największą z nich – CES (organizowane przez Consumer Electronics Association), w 2015 odwiedziło prawie 176 tys. gości, w tym prawie 49 tys. spoza USA. Dzięki targom co roku ponad 600 tys. osób z całego świata podróżuje do Las Vegas w celach biznesowych.

Las Vegas Convention and Visitors Authority (LVCVA) odpowiada za marketing w południowej Newadzie, promując ją jako kierunek turystyczny i biznesowy oraz prowadzi Las Vegas Convention Center i Cashman Center. Celem LVCVA jest przyciągnięcie jak największej liczby osób przybywających w celach turystycznych lub biznesowych do Las Vegas, dysponującego ponad 150 tysiącami pokoi hotelowych i prawie 11 milionami mkw powierzchni wystawowej i konferencyjnej.
Spotkanie z polską branżą odbyło się 29 lipca, z mediami 30 lipca w warszawskim Hotelu Marriott.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl