Organizatorzy wydarzeń w Las Vegas z misją handlową w Warszawie

Przedstawiciele Las Vegas Convention and Visitors Authority w ramach misji handlowej zachęcali przedstawicieli polskiego biznesu do odwiedzin i promowania uczestnictwa w targach organizowanych w Las Vegas.
Częścią misji handlowej promującej targi w Las Vegas były spotkania przedstawicieli przedsiębiorstw, takich jak Consumer Electronic Association, Emerald Exposition, Informa Exhibitions, International Council of Shopping Centers oraz Reed Exhibitions z miejscowymi firmami w celu ukazania korzyści z uczestnictwa w targach odbywających się w Las Vegas.
Częścią misji było także spotkanie z przedstawicielami Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, poświęcone zarówno przemysłowi targowemu, jak i współpracy w organizacji incentive travel. Goście z Las Vegas byli zainteresowani możliwościami polskiego rynku, perspektywami jego rozwoju i przede wszystkim preferencjami dotyczącymi wyboru destynacji. Podczas spotkania poruszona została kwestia wiz, które utrudniają organizację incentive w Stanach Zjednoczonych. Rozmawiano o kwestiach różnic między polskim i amerykańskim rynkiem, które dotyczą m.in. ubezpieczeń, zezwoleń czy płatności. Przedstawiciele przemysłu targowego, oprócz zaprezentowania swoich wydarzeń, mówili o rozwoju i zmianach w tym sektorze branży spotkań, przekonując m.in., że to duże międzynarodowe imprezy umacniają swoją pozycję, natomiast znikają z rynku imprezy mniejsze, o zasięgu regionalnym.
W zeszłym roku w Las Vegas odbyło się ponad 22 tys. spotkań, konferencji i targów, w których uczestniczyło ponad 5 milionów przedstawicieli biznesu. Las Vegas zostało uznane za najlepsze miejsce targów w Ameryce Północnej, rekordowo 21 razy z rzędu goszcząc 60 z 250 największych wystaw. Największą z nich – CES (organizowane przez Consumer Electronics Association), w 2015 odwiedziło prawie 176 tys. gości, w tym prawie 49 tys. spoza USA. Dzięki targom co roku ponad 600 tys. osób z całego świata podróżuje do Las Vegas w celach biznesowych.
Las Vegas Convention and Visitors Authority (LVCVA) odpowiada za marketing w południowej Newadzie, promując ją jako kierunek turystyczny i biznesowy oraz prowadzi Las Vegas Convention Center i Cashman Center. Celem LVCVA jest przyciągnięcie jak największej liczby osób przybywających w celach turystycznych lub biznesowych do Las Vegas, dysponującego ponad 150 tysiącami pokoi hotelowych i prawie 11 milionami mkw powierzchni wystawowej i konferencyjnej.
Spotkanie z polską branżą odbyło się 29 lipca, z mediami 30 lipca w warszawskim Hotelu Marriott.