MP Picnic Day – plenerowe spotkanie branży

Trzecie plenerowe spotkanie B2B – MP Picnic Day odbyło się w kompleksie Bonifacio SPA & Sport Resort. Był to dzień pełen biznesowych rozmów i atrakcji outdoorowych, zakończony koncertem i meczem w siatkówkę plażową.
Założeniem MP Picnic Day – pikniku branży eventowej jest prezentacja usług i oferty oraz testowanie atrakcji związanych z organizacją wydarzeń.
Przez cały dzień wydarzenia, 22 lipca można było poznać nowe produkty, miejsca i ludzi oraz uzupełnić i wzbogacić swój eventowy warsztat. Wśród prezentujących się obiektów były Brant Hotel & Restaurant, Czarny Potok Resort & Spa, Expo XXI Warszawa, Holiday Inn Warszawa Józefów, Ibis Styles Wrocław Centrum, Mikołajki Hotel, Nosalowy Dwór Resort & Spa, Pałac Romantyczny czy Willa Port Conference Resort & Spa oraz gospodarza pikniku – Bonifacio Resoirt & Spa. Każdy z nich posiada zaplecze konferencyjno-eventowe i przestrzeń, w której można zaplanować program oparty na aktywności. W Strefie Fun można było wypróbować różnego rodzaju symulatory przygotowane przez People Fun, nineboty czyli najnowszej generacji segway’e czy transformersy, które oprócz hostess i hostów znajdują się w ofercie M-Duo Models, czy team-biuldingowe programy oraz outdoorowe atrakcje, które stanowiły część oferty Estancia Group.
Na terenie całego pikniku prezentowane były różnego rodzaju rozwiązania i usługi jak ekologiczne i designerskie meble przygotowane m.in. przez Colors of Design i Star Event – oferty firm technicznych i multimedialnych – Eventroom i VES. W plenerowym klimacie pojawiły się także nowe rozwiązania i technologie – Cub 3D zdradzał tajniki druku 3D, Travel Manager prezentował nową aplikację wspomagającą zarządzanie uczestnikami wyjazdów, szkoleń lub konferencji, Syskonf – internetowy system rejestracji i obsługi uczestników, a mProfi.pl testowała wspólnie z gośćmi m.in. nową aplikację dla event managerów. Whisky & Wine Casino prezentowało nowy wymiar degustacji – kolorów, smaków i zapachów podczas gry przeciwko sommelierom, Studio Bank skupiło się zarówno na prezentacji swojej fotograficznej oferty, jak i na oddaniu klimatu i przede wszystkim smaku, jakie powinny być kojarzone ze studiem. Obsługa cateringu była tematem rozmów z Gastro Magic Service i Royal Catering, którego bezy zostaną zapamiętane przez uczestników pikniku. Żaglowiec STS Kapitan Borchardt prezentowany był przez swojego armatora – firmę Skłodowscy Yachting, a usługi związane m.in. z transportem przez Grupę Mazurkas. BFC Incentive zapraszało na rowerową fotoorientację w lasach okalających obiekt, a OOH Magazine na Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, który we wrześniu odbędzie się w Warszawie.
Podczas wydarzenia można było sprawdzić zaplecze konferencyjne, outdoorowe i sportowe Bonifacio – miejsca, które zostało uznane przez jury konkursu MP Power Awards jako outdoor venue z największym eventowym potencjałem i co wyraża tytuł Power Outdoor Venue.
W trakcie pikniku uczestnicy mogli za pomocą aplikacji lub sms-ów głosować na wystawcę, którego oferta wydała im się najciekawsza i zaprezentowana w najciekawszy sposób. Jak się okazało w konkursie – przeprowadzonym wspólnie z mProfi.pl – największym zainteresowaniem ciszyły się oferty i prezentacje M-Duo Models (1 miejsce), Whisky & Wine Casino (2 miejsce) i Nosalowy Dwór Resort & Spa (3 miejsce).
W finale spotkania został rozegrany mecz w siatkówkę plażową.
Podczas MP Picnic Day i odbywającej się w ramach wydarzenia wieczornej integracji zagrała grupa coverowa Out of Control. Wokalistką zespołu jest Monika Pilarczyk, podopieczna Marka Piekarczyka, finalistka ostatniej edycji programu The Voice of Poland. Tego wieczoru piknikową kolację przygotował szef kuchni Dariusz Ratuszniak, który częstował gości m.in. przyrządzanym w bograczu bograczem.
MP Picnic Day poprowadził Jarosław Milner – aktor filmowy i telewizyjny, dziennikarz, prezenter radiowy, lektor i konferansjer.
Zobacz fotorelację