MP Inspired: Branża spotkań wybrała najciekawsze informacje roku 2010!

Znamy już laureatów Konkursu MP Inspired! Portal MeetingPlanner.pl przyznał 3 Nagrody Główne w postaci Pakietu e-PR dla Zwycięzców w następujących kategoriach konkursowych: Obiekt, Usługa, Artysta.

 

Laureaci zostali wyłonieni na podstawie głosowania, w którym udział wzięli meeting plannerzy oraz rekomendacji dokonanych przez Radę Programową - ciała doradczego Portalu, złożonego z przedstawicieli branży MICE.

 

 

Lista Zwycięzców w poszczególnych kategoriach:

 

KATEGORIA OBIEKT: Kopalnia Soli „Wieliczka” za informację „Rock’n’Salt - podziemna gra terenowa”.
Uzasadnienie Jury: „Unikalny sposób wykorzystania innego środowiska do organizacji eventów” - Stanisław Buczyński, Prezes Lidex.

 

KATEGORIA USŁUGA: Eventroom za informację „Lampy podłączane do prądu odchodzą do lamusa”.
Uzasadnienie Jury: „za nieporównywalną z konkurencją innowacyjność” - Wojciech Starostecki, COGITO Sztuka i Media, Właściciel.

 

KATEGORIA ARTYSTA: d3art.pl/Kamil Dziliński za informację „System d3art - nowatorskie podejście w kontaktach artysta - agencja”.

Uzasadnienie Jury: „Bardzo ułatwia wybór i decyzję organizatorów eventów. Już nie kupimy „kota w worku” - Ewa Woch, Wiceprezes Targi Kraków.


Lista Nominacji - najwyżej ocenionych informacji w wyniku głosowania:

 

- kat. OBIEKT: Hotel Bryza & SPA

- kat. OBIEKT: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

- kat. USŁUGA: POWERSPORT
- kat. USŁUGA: 12metrów PROMO TRUCK

- kat. ARTYSTA: Dança Brasil
- kat. ARTYSTA: Elite Talent Club


6 Nominowanym uczestnikom, Portal MeetingPlanner.pl przyznał nagrody w postaci rabatu na Pakiet e-PR, w wysokości 40%, z możliwością wykorzystania w ciągu roku.

 

W konkursie przewidziano również Nagrody Specjalne dla Głosujących meeting planerów - 3 Vouchery na wiosenne pobyty weekendowe w prestiżowych hotelach czterogwiazdkowych: Park Hotel Vienna w Bielsko-Białej oraz w Hotelu Scandic Gdańsk w Gdańsku.

 

- Celem konkursu MP Inspired, było zaktywizowanie uczestników i całej branży spotkań do wykorzystywania narzędzi PR w celu nagłaśniania rozwiązań wartych uwagi. Portal MeetingPlanner.pl. chce stać się tym samym platformą ciekawych i inspirujących pomysłów, mogących mieć pozytywny wpływ na rozwój branży. Sama informacja nie wystarczy, żeby skutecznie dotrzeć do grupy odbiorców. Należy ją ubrać w odpowiednią formę, co nie jest, jak się okazuje, oczywiste. Taki aspekt edukacyjny chcieliśmy również spełnić. Zależało nam na zaktywizowaniu nie tylko dużych i znanych firm, ale również podmiotów mniejszych, które oferują nierzadko bardzo ciekawe rozwiązania - mówi Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający portalu MeetingPlanner.pl.

 

Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek Zwycięzcom oraz medali Nominowanym nastąpi podczas majowego spotkania MP Fast Date.

 

Głównym elementem Pakietu e-PR jest usługa pod nazwą Wirtualne Biuro Prasowe, umożliwiająca umieszczenie informacji prasowych na specjalnej stronie www, będącej częścią portalu MeetingPlanner.pl oraz wysyłka materiałów prasowych do wyselekcjonowanej listy dziennikarzy.

 

źródło: MeetingPlanner.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl