Na fali sukcesu - HOTELE I OBIEKTY podsumowują 2011 rok

Koniec roku to czas podsumowań. Postanowiliśmy spojrzeć na branżę spotkań przez pryzmat jej doświadczeń, trochę na przekór niełatwym czasom, koncentrując się na tym, co pozytywne i optymistyczne. Poprosiliśmy przedstawicieli agencji eventowych oraz incentive travel, usługodawców eventowych oraz hoteli konferencyjnych o dokonanie małego bilansu minionego roku. A wypowiedzi dowodzą, że branża ma się czym pochwalić…


 

 

HOTELE

  

Daniel Błaszkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Hotel ANDERS****: Największym sukcesem 2011 roku jest organizacja turnieju siatkówki plażowej SWATCH World Tour 2011. Turniej zaliczono do grona trzech najlepiej zorganizowanych turniejów na świecie, co potwierdza doskonałe możliwości organizacyjne i doświadczenie Hotelu Anders. Na podium stanęły także turnieje z innych atrakcyjnych miejsc świata, tj. austriackiego Klagenfurtu oraz szwajcarskiego Gstaad. Sukcesem, którym chcemy się pochwalić jest ciągle duża liczba stałych Gości, którzy powracają w coraz większej liczbie do Hotelu Anders. Świadczy to o dużym zaufaniu jakim obdarzają nas Goście. Jednocześnie przy tej okazji dziękujemy tym, którzy gościli w roku ubiegłym w Hotelu Anders. Za sukces uznajemy także otrzymanie dwóch nagród. Jedna z nich to nagroda za zajęcie III miejsca w Konkursie Jakości organizowanym przez Fundację Polish Prestige Hotels & Resorts. Kolejna, bardzo ważna dla nas nagroda, to wyróżnienie MP Reccommended, której nie musimy Państwu przedstawiać i za którą jeszcze raz serdecznie dziękujemy!

  

 

Katarzyna Grabińska, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży, Hotel Krasicki: Mamy świadomość wartości miejsca, w jakim funkcjonuje Hotel Krasicki, stanowiący jedno z najcenniejszych świadectw historii Warmii i Mazur. Świadomi jesteśmy również wartość ludzi, którzy tworzą to miejsce - zarówno naszych Gości jak i  zgranego zespołu pracowników. To chyba nasz największy sukces minionych - zaledwie siedmiu miesięcy działania hotelu. Fakt ten znalazł odzwierciedlenie zarówno w zdobytych nagrodach i wyróżnieniach (Luksusowa Marka Roku, wyróżnienie w plebiscycie MP Recommended czy nominacjach do konkursu Hotel z Pomysłem w  plebiscycie Hotel Roku 2012 w kategorii PREMIERA), a także w bardzo ważnych realizacjach - takich jak - współorganizacja światowego Zgromadzenia Ogólnego Miast CITTASLOW, Festiwalu Sera, Święta Czekolady - Imienin Krasickiego, cyklicznych spotkań „Sztuka Kultury” oraz w innych projektach branży MICE. To miejsce, ludzie  - po prostu - GOŚCI od wieków…

 

 Renata Hoff,  V-ce Dyrektor, Hotel Centuria: Rok 2011 dla Hotelu Centuria okazał się rokiem wyjątkowym.  Osiągneliśmy wiele sukcesów, miedzy innymi uzyskaliśmy certyfikat ZŁOTY STNDARD w OBSŁUDZE KLIENTA. Kapituła ogólnopolskiego konkursu MISTRZ TURYSTYKI GASTRONOMII I ROZRYWKI przyznała Hotelowi Centuria CHAMPIONA ROKU 2011w kategorii  SPA i Odnowa Biologiczna, a także zostaliśmy wyróżnieni w konkursie MP Recommended 2011 – konkursie organizowanym przez portal MeetingPlanner.pl, gdzie HOTEL CENTURIA znalazł się w gronie 10 hoteli w Polsce rekomendowanych przez organizatorów wydarzeń firmowych.

 

Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny, Hotel NARVIL Conference& SPA: Mijający rok 2011 był dla mnie szczególnie ważny. To czas, kiedy udało mi się zrealizować jedno z największych zawodowych marzeń. Kiedy wygrałam konkurs na dyrektora generalnego Hotelu NARVIL, wiedziałam, że jednym z moich kluczowych zadań będzie wykreowanie marki nowego hotelu. Po 9 miesiącach wiem, że udało mi się to zrobić. Hotel NARVIL jest rozpoznawalny na rynku i kojarzony ze ściśle określoną strategią oraz spójną koncepcją. Jednak największą moją radością i dumą jest zespół, który udało mi się zbudować. Jestem pewna, że z tymi ludźmi, pełnymi pasji i zaangażowania uda mi się stworzyć wyjątkowy obiekt.

  

Michał Kozak, Dyrektor Zarządzający, MCC Mazurkas: 2011 to rok, który zmienił naszą optykę rynku. Inwestycja w zespół i ciągłe poszerzanie spectrum naszej oferty i udoskonalanie produktu przyniosło nadspodziewany efekt. To najlepszy pod względem obrotu rok w historii MCC i Cateringu Mazurkas!!! Ilość, ale również jakość imprez, które zorganizowaliśmy w 2011 to nasz powód do dumy, a do najważniejszych należą: Lexus Fashion Night (1800 osób), 125 - lecie Coca Cola (350 osób), Adidas - prezentacja kolekcji na mistrzostwa Europy 2012 (600 osób), Ernst & Young - Gala „Przedsiębiorca Roku 2011”  (350 osób), Spotkania Prezydencja UE Kraków, Poznań (23 000 posiłków), MC Kinsey - Metropolitan  (250 osób).

 Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson Blu Krakow: Dla hotelu Radisson Blu Kraków, rok 2011 to rok dużego sukcesu, jakim było nagrodzenie nas przez magazyn Forbes nagrodą za osiągnięcia w zakresie zrównoważonego rozwoju. Uznanie nas za jednego z siedmiu liderów zrównoważonego rozwoju w Polsce, to wyróżnienie także dla naszej branży. Czujemy się rownież dowartościowani przez hotele naszej konkurencji, które coraz częściej kopiują wdrożone przez nas w tej materii pomysly. Czujemy się tym samym zmotywowani do dalszej kreatywnosci, aby utrzymać prymat lidera.

 

Jarosław Majstat, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Condohotels Group: W 04.2011 otworzyliśmy w Ostródzie drugi hotel naszej sieci – Willa Port Conference Resort & Spa - który przyjął do grudnia blisko 10 000 gości, z czego ponad jedną trzecią stanowili goście MICE. Spośród 150 eventów na uwagę zasługuje duża, kilkudniowa konferencja Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, organizowana w ramach Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Dysponując sąsiadującym z hotelem nowoczesnym stadionem z zapleczem sportowo-rekreacyjnym gościliśmy zgrupowanie dwóch czołowych drużyn Ekstraklasy. W drugim z naszych obiektów, hotelu Platinum Aqua Fun & Events udostępniliśmy w grudniu nowoczesną strefę zabaw dla dzieci. W połączeniu z sąsiednim Aquaparkiem stwarza to znakomite możliwości dla grup rodzinnych, rezerwowanych przez firmy dla swoich pracowników.
 

Sylwia Piekielna, Specjalista ds. marketingu i sprzedaży, Vestil Business & Conference Hotel ***: Hotel Vestil, otwarty pod koniec 2010, prężnym krokiem wszedł na rynek usług hotelarskich. Z sukcesem przeprowadzone w mijającym roku projekty oraz szerokie zainteresowanie usługami konferencyjnymi były jednymi z czynników, które przyczyniły się do decyzji o rozszerzeniu zakresu świadczonych przez nas usług i rozbudowie Hotelu o 3 sale konferencyjne. Biorąc pod uwagę liczbę zapytań ofertowych, jakie spłynęły do nas w ostatnim kwartale oraz fakt rozbudowy nowych, profesjonalnych sal, przewidujemy, że rok 2012 będzie charakteryzował się dalszym rozwojem hotelu.

 

 Anna Rzeźnik, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Hotel SPA Dr Irena Eris: Rok 2011 był dla Hoteli SPA Dr Irena Eris pomyślny pod względem liczby gości oraz przyznanych nagród i rekomendacji (m.in. Superbrands, Best Hotel Award, Eurocertyfikat, Forbes). W mijającym roku rozszerzyliśmy współpracę ze środowiskiem eventowym, pozyskując sporą rzeszę nowych klientów. Z myślą o meeting plannerach stworzyliśmy program statusowy oraz specjalnie dedykowaną stronę  internetową dla biznesu.  

 

Michał Sobański, Dyrektor Marketingu, GRUPA TRIP: Rok 2011 kończymy w dobrych nastrojach. Grupa Trip rozbudowuje swoje portfolio kongresowe. Organizujemy coraz większe i trudniejsze imprezy zarówno w naszych hotelach jak i w obiektach partnerskich. Z jednej strony okrzepł i sprawdził się we wspólnej pracy zespół kongresowy, z drugiej ugruntowaliśmy naszą pozycję w gronie partnerów biznesowych. W Nowy Rok wchodzimy pełni optymizmu i nowych pomysłów dotyczących przedsięwzięć, które przed nami. Hotele Grupy Trip są gotowe na rok 2012.

 

Renata Sobczyńska, Dyrektor ds. Komunikacji,  Zdrojowa Invest: To był bezsprzecznie świetny rok Zdrojowej Group, która to w 2011 roku obchodziła 5-lecie swojej działalności. Na gwiazdkę otrzymaliśmy iście piłkarski prezent: Reprezentacja Danii zatrzyma się w Marine Hotel***** podczas Euro 2012, natomiast Sand Hotel**** został bazą dziennikarzy. W listopadzie Sand Hotel**** zwyciężył w plebiscycie TOP HOTEL SEA 2011. W październiku spółka znalazła się na Liście 2000 – publikowanej od 10 lat przez dziennik „Rzeczypospolita”. W międzyczasie zakupiliśmy za ponad 20 mln działkę w Świnoujściu, kontynuowaliśmy prace nad rozpoczętymi inwestycjami oraz zaangażowaliśmy się w kilka projektów o charakterze społecznym. Po tak obfitującym w sukcesy roku z nadzieją patrzymy na to co przyniesie 2012.


Dariusz Tokarski, Sales & Marketing Director, Hotel Remes: - Mijający rok był wyjątkowo udany dla Hotelu Remes**** w Opalenicy. Sukcesem był wybór naszego Hotelu przez reprezentację Portugalii jako Centrum Pobytowego na zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej - Euro 2012. Zauważyła nas też branża MICE podczas Targów Event 2011 w Warszawie, gdzie otrzymaliśmy nagrodę za najlepszą ofertę w kategorii hoteli - obiektów eventowych. W roku 2012 kończymy ważne inwestycje: budowę parku linowego oraz driving range z polem golfowym. Życzę wszystkim, by był to rok samych sukcesów.

 

OBIEKTY

Żaneta Berus, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, Warszawskie Centrum EXPO XXI: EXPO XXI gościło ponad 300 imprez. Jest obiektem „pożądania” dla organizatorów zagranicznych, którzy przynoszą nowe tematy, nowe pomysły i dają zatrudnienie wszystkim firmom związanym z targami. 2011 był dla nas także rokiem kongresów - dość wymienić trzy największe: Kongres Edukacyjny, Kongres Lekarzy Rodzinnych oraz doroczny Microsoft Global Technology Summit. Władze Warszawy dostrzegły potencjał EXPO XXI i wyremontowały drogi dojazdowe do EXPO XXI, dzięki czemu Warszawa zyska na dobrym wizerunku.

 

Mariusz Machnikowski, Dyrektor Hali Sportowo-Widowiskowej "Gdynia":  Z przyjemnością informujemy, że w 2011 roku - drugim pełnym roku funkcjonowania Hali Sportowo-Widowiskowej „Gdynia” - po raz drugi z rzędu udało nam się zorganizować ponad 100 (!) imprez. W zgodnej opinii ich organizatorów Hala Sportowo-Widowiskowa „Gdynia” jest jednym z najbardziej funkcjonalnych i komfortowych obiektów średniej wielkości w Polsce. Odbywają się w niej nie tylko imprezy sportowe; gościliśmy też wielokrotnie gwiazdy sceny muzycznej, które - jak choćby legendarny jazzman Chuck Mangione - z uznaniem mówiły o unikalnej akustyce obiektu. Potrafimy też zmienić się w halę targową, wielką salę kinową czy gigantyczną restaurację dla ponad 2000 gości. Zapraszamy do nas w 2012 roku!

 

Sabrina Żymierska, kierownik Poznań Congress Center: 12 miesięcy zmian, wytężonej pracy, ale i sukcesów – tak miniony rok może podsumować Poznań Congress Center. Rok 2011 obfitował w prestiżowe wydarzenia odbywające się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Do grona takich zaliczyć można 20 konferencji towarzyszących polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, Halowe Mistrzostwa Świata w Hokeju na Trawie, Światową Olimpiadę Gołębi Pocztowych, koncert Armin van Buuren czy Międzynarodowy Kongres Świadków Jehowy. Rewolucyjne zmiany nie ominęły także infrastruktury PCC, która powiększyła się o najnowocześniejsze w Polsce centrum konferencyjno-kongresowe.

 

 

źródło: MeetingPlanner.pl                                                                                      
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl