Na fali sukcesu - HOTELE I OBIEKTY podsumowują 2011 rok

Koniec roku to czas podsumowań. Postanowiliśmy spojrzeć na branżę spotkań przez pryzmat jej doświadczeń, trochę na przekór niełatwym czasom, koncentrując się na tym, co pozytywne i optymistyczne. Poprosiliśmy przedstawicieli agencji eventowych oraz incentive travel, usługodawców eventowych oraz hoteli konferencyjnych o dokonanie małego bilansu minionego roku. A wypowiedzi dowodzą, że branża ma się czym pochwalić…
HOTELE
Daniel Błaszkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Hotel ANDERS****: Największym sukcesem 2011 roku jest organizacja turnieju siatkówki plażowej SWATCH World Tour 2011. Turniej zaliczono do grona trzech najlepiej zorganizowanych turniejów na świecie, co potwierdza doskonałe możliwości organizacyjne i doświadczenie Hotelu Anders. Na podium stanęły także turnieje z innych atrakcyjnych miejsc świata, tj. austriackiego Klagenfurtu oraz szwajcarskiego Gstaad. Sukcesem, którym chcemy się pochwalić jest ciągle duża liczba stałych Gości, którzy powracają w coraz większej liczbie do Hotelu Anders. Świadczy to o dużym zaufaniu jakim obdarzają nas Goście. Jednocześnie przy tej okazji dziękujemy tym, którzy gościli w roku ubiegłym w Hotelu Anders. Za sukces uznajemy także otrzymanie dwóch nagród. Jedna z nich to nagroda za zajęcie III miejsca w Konkursie Jakości organizowanym przez Fundację Polish Prestige Hotels & Resorts. Kolejna, bardzo ważna dla nas nagroda, to wyróżnienie MP Reccommended, której nie musimy Państwu przedstawiać i za którą jeszcze raz serdecznie dziękujemy!
Katarzyna Grabińska, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży, Hotel Krasicki: Mamy świadomość wartości miejsca, w jakim funkcjonuje Hotel Krasicki, stanowiący jedno z najcenniejszych świadectw historii Warmii i Mazur. Świadomi jesteśmy również wartość ludzi, którzy tworzą to miejsce - zarówno naszych Gości jak i zgranego zespołu pracowników. To chyba nasz największy sukces minionych - zaledwie siedmiu miesięcy działania hotelu. Fakt ten znalazł odzwierciedlenie zarówno w zdobytych nagrodach i wyróżnieniach (Luksusowa Marka Roku, wyróżnienie w plebiscycie MP Recommended czy nominacjach do konkursu Hotel z Pomysłem w plebiscycie Hotel Roku 2012 w kategorii PREMIERA), a także w bardzo ważnych realizacjach - takich jak - współorganizacja światowego Zgromadzenia Ogólnego Miast CITTASLOW, Festiwalu Sera, Święta Czekolady - Imienin Krasickiego, cyklicznych spotkań „Sztuka Kultury” oraz w innych projektach branży MICE. To miejsce, ludzie - po prostu - GOŚCI od wieków…
Renata Hoff, V-ce Dyrektor, Hotel Centuria: Rok 2011 dla Hotelu Centuria okazał się rokiem wyjątkowym. Osiągneliśmy wiele sukcesów, miedzy innymi uzyskaliśmy certyfikat ZŁOTY STNDARD w OBSŁUDZE KLIENTA. Kapituła ogólnopolskiego konkursu MISTRZ TURYSTYKI GASTRONOMII I ROZRYWKI przyznała Hotelowi Centuria CHAMPIONA ROKU 2011w kategorii SPA i Odnowa Biologiczna, a także zostaliśmy wyróżnieni w konkursie MP Recommended 2011 – konkursie organizowanym przez portal MeetingPlanner.pl, gdzie HOTEL CENTURIA znalazł się w gronie 10 hoteli w Polsce rekomendowanych przez organizatorów wydarzeń firmowych.
Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny, Hotel NARVIL Conference& SPA: Mijający rok 2011 był dla mnie szczególnie ważny. To czas, kiedy udało mi się zrealizować jedno z największych zawodowych marzeń. Kiedy wygrałam konkurs na dyrektora generalnego Hotelu NARVIL, wiedziałam, że jednym z moich kluczowych zadań będzie wykreowanie marki nowego hotelu. Po 9 miesiącach wiem, że udało mi się to zrobić. Hotel NARVIL jest rozpoznawalny na rynku i kojarzony ze ściśle określoną strategią oraz spójną koncepcją. Jednak największą moją radością i dumą jest zespół, który udało mi się zbudować. Jestem pewna, że z tymi ludźmi, pełnymi pasji i zaangażowania uda mi się stworzyć wyjątkowy obiekt.
Michał Kozak, Dyrektor Zarządzający, MCC Mazurkas: 2011 to rok, który zmienił naszą optykę rynku. Inwestycja w zespół i ciągłe poszerzanie spectrum naszej oferty i udoskonalanie produktu przyniosło nadspodziewany efekt. To najlepszy pod względem obrotu rok w historii MCC i Cateringu Mazurkas!!! Ilość, ale również jakość imprez, które zorganizowaliśmy w 2011 to nasz powód do dumy, a do najważniejszych należą: Lexus Fashion Night (1800 osób), 125 - lecie Coca Cola (350 osób), Adidas - prezentacja kolekcji na mistrzostwa Europy 2012 (600 osób), Ernst & Young - Gala „Przedsiębiorca Roku 2011” (350 osób), Spotkania Prezydencja UE Kraków, Poznań (23 000 posiłków), MC Kinsey - Metropolitan (250 osób).
Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson Blu Krakow: Dla hotelu Radisson Blu Kraków, rok 2011 to rok dużego sukcesu, jakim było nagrodzenie nas przez magazyn Forbes nagrodą za osiągnięcia w zakresie zrównoważonego rozwoju. Uznanie nas za jednego z siedmiu liderów zrównoważonego rozwoju w Polsce, to wyróżnienie także dla naszej branży. Czujemy się rownież dowartościowani przez hotele naszej konkurencji, które coraz częściej kopiują wdrożone przez nas w tej materii pomysly. Czujemy się tym samym zmotywowani do dalszej kreatywnosci, aby utrzymać prymat lidera.
Jarosław Majstat, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Condohotels Group: W 04.2011 otworzyliśmy w Ostródzie drugi hotel naszej sieci – Willa Port Conference Resort & Spa - który przyjął do grudnia blisko 10 000 gości, z czego ponad jedną trzecią stanowili goście MICE. Spośród 150 eventów na uwagę zasługuje duża, kilkudniowa konferencja Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, organizowana w ramach Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Dysponując sąsiadującym z hotelem nowoczesnym stadionem z zapleczem sportowo-rekreacyjnym gościliśmy zgrupowanie dwóch czołowych drużyn Ekstraklasy. W drugim z naszych obiektów, hotelu Platinum Aqua Fun & Events udostępniliśmy w grudniu nowoczesną strefę zabaw dla dzieci. W połączeniu z sąsiednim Aquaparkiem stwarza to znakomite możliwości dla grup rodzinnych, rezerwowanych przez firmy dla swoich pracowników.
Sylwia Piekielna, Specjalista ds. marketingu i sprzedaży, Vestil Business & Conference Hotel ***: Hotel Vestil, otwarty pod koniec 2010, prężnym krokiem wszedł na rynek usług hotelarskich. Z sukcesem przeprowadzone w mijającym roku projekty oraz szerokie zainteresowanie usługami konferencyjnymi były jednymi z czynników, które przyczyniły się do decyzji o rozszerzeniu zakresu świadczonych przez nas usług i rozbudowie Hotelu o 3 sale konferencyjne. Biorąc pod uwagę liczbę zapytań ofertowych, jakie spłynęły do nas w ostatnim kwartale oraz fakt rozbudowy nowych, profesjonalnych sal, przewidujemy, że rok 2012 będzie charakteryzował się dalszym rozwojem hotelu.
Anna Rzeźnik, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Hotel SPA Dr Irena Eris: Rok 2011 był dla Hoteli SPA Dr Irena Eris pomyślny pod względem liczby gości oraz przyznanych nagród i rekomendacji (m.in. Superbrands, Best Hotel Award, Eurocertyfikat, Forbes). W mijającym roku rozszerzyliśmy współpracę ze środowiskiem eventowym, pozyskując sporą rzeszę nowych klientów. Z myślą o meeting plannerach stworzyliśmy program statusowy oraz specjalnie dedykowaną stronę internetową dla biznesu.
Michał Sobański, Dyrektor Marketingu, GRUPA TRIP: Rok 2011 kończymy w dobrych nastrojach. Grupa Trip rozbudowuje swoje portfolio kongresowe. Organizujemy coraz większe i trudniejsze imprezy zarówno w naszych hotelach jak i w obiektach partnerskich. Z jednej strony okrzepł i sprawdził się we wspólnej pracy zespół kongresowy, z drugiej ugruntowaliśmy naszą pozycję w gronie partnerów biznesowych. W Nowy Rok wchodzimy pełni optymizmu i nowych pomysłów dotyczących przedsięwzięć, które przed nami. Hotele Grupy Trip są gotowe na rok 2012.
Renata Sobczyńska, Dyrektor ds. Komunikacji, Zdrojowa Invest: To był bezsprzecznie świetny rok Zdrojowej Group, która to w 2011 roku obchodziła 5-lecie swojej działalności. Na gwiazdkę otrzymaliśmy iście piłkarski prezent: Reprezentacja Danii zatrzyma się w Marine Hotel***** podczas Euro 2012, natomiast Sand Hotel**** został bazą dziennikarzy. W listopadzie Sand Hotel**** zwyciężył w plebiscycie TOP HOTEL SEA 2011. W październiku spółka znalazła się na Liście 2000 – publikowanej od 10 lat przez dziennik „Rzeczypospolita”. W międzyczasie zakupiliśmy za ponad 20 mln działkę w Świnoujściu, kontynuowaliśmy prace nad rozpoczętymi inwestycjami oraz zaangażowaliśmy się w kilka projektów o charakterze społecznym. Po tak obfitującym w sukcesy roku z nadzieją patrzymy na to co przyniesie 2012.
Dariusz Tokarski, Sales & Marketing Director, Hotel Remes: - Mijający rok był wyjątkowo udany dla Hotelu Remes**** w Opalenicy. Sukcesem był wybór naszego Hotelu przez reprezentację Portugalii jako Centrum Pobytowego na zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej - Euro 2012. Zauważyła nas też branża MICE podczas Targów Event 2011 w Warszawie, gdzie otrzymaliśmy nagrodę za najlepszą ofertę w kategorii hoteli - obiektów eventowych. W roku 2012 kończymy ważne inwestycje: budowę parku linowego oraz driving range z polem golfowym. Życzę wszystkim, by był to rok samych sukcesów.
OBIEKTY
Żaneta Berus, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, Warszawskie Centrum EXPO XXI: EXPO XXI gościło ponad 300 imprez. Jest obiektem „pożądania” dla organizatorów zagranicznych, którzy przynoszą nowe tematy, nowe pomysły i dają zatrudnienie wszystkim firmom związanym z targami. 2011 był dla nas także rokiem kongresów - dość wymienić trzy największe: Kongres Edukacyjny, Kongres Lekarzy Rodzinnych oraz doroczny Microsoft Global Technology Summit. Władze Warszawy dostrzegły potencjał EXPO XXI i wyremontowały drogi dojazdowe do EXPO XXI, dzięki czemu Warszawa zyska na dobrym wizerunku.
Mariusz Machnikowski, Dyrektor Hali Sportowo-Widowiskowej "Gdynia": Z przyjemnością informujemy, że w 2011 roku - drugim pełnym roku funkcjonowania Hali Sportowo-Widowiskowej „Gdynia” - po raz drugi z rzędu udało nam się zorganizować ponad 100 (!) imprez. W zgodnej opinii ich organizatorów Hala Sportowo-Widowiskowa „Gdynia” jest jednym z najbardziej funkcjonalnych i komfortowych obiektów średniej wielkości w Polsce. Odbywają się w niej nie tylko imprezy sportowe; gościliśmy też wielokrotnie gwiazdy sceny muzycznej, które - jak choćby legendarny jazzman Chuck Mangione - z uznaniem mówiły o unikalnej akustyce obiektu. Potrafimy też zmienić się w halę targową, wielką salę kinową czy gigantyczną restaurację dla ponad 2000 gości. Zapraszamy do nas w 2012 roku!
Sabrina Żymierska, kierownik Poznań Congress Center: 12 miesięcy zmian, wytężonej pracy, ale i sukcesów – tak miniony rok może podsumować Poznań Congress Center. Rok 2011 obfitował w prestiżowe wydarzenia odbywające się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Do grona takich zaliczyć można 20 konferencji towarzyszących polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, Halowe Mistrzostwa Świata w Hokeju na Trawie, Światową Olimpiadę Gołębi Pocztowych, koncert Armin van Buuren czy Międzynarodowy Kongres Świadków Jehowy. Rewolucyjne zmiany nie ominęły także infrastruktury PCC, która powiększyła się o najnowocześniejsze w Polsce centrum konferencyjno-kongresowe.
źródło: MeetingPlanner.pl