PKO Bank Polski ogłasza kolejny przetarg

PKO BP
Na zdjęciu: PKO BP

Bank PKO BP, który ogłosił niedawno przetargi na agencję reklamową, dom mediowy i agencję eventową,  poszukuje także agencji interaktywnej – donosi Press.
 

Zainteresowane agencje interaktywne powinny do 5 lipca przedstawić m.in. portfolio z case study z zakresu projektowania serwisów informacyjnych, transakcyjnych i realizacji kampanii internetowych. Po ocenie tych ofert wybrane firmy zostaną zaproszone do kolejnego etapu.
 

PKO BP rozpoczyna także przetarg na zakup i planowanie mediów. bank analizuje obecnie wstępne oferty złożone przez wytypowane domy mediowe. Równolegle bank wybiera agencję reklamową, która będzie wspomagała McCann Erickson (pracuje dla PKO BP od kwietnia br.). Ten przetarg ma być rozstrzygnięty do końca wakacji.
 

Do 14 lipca wytypowane przez bank agencje mają przedstawić oferty będące odpowiedzią na otrzymane briefy. Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na koniec wakacji. Jak podaje Press, w przypadku przetargu na agencje eventową trwa ocena złożonych ofert.
 

źródło: Press

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl