PKO Bank Polski ogłasza kolejny przetarg

Bank PKO BP, który ogłosił niedawno przetargi na agencję reklamową, dom mediowy i agencję eventową, poszukuje także agencji interaktywnej – donosi Press.
Zainteresowane agencje interaktywne powinny do 5 lipca przedstawić m.in. portfolio z case study z zakresu projektowania serwisów informacyjnych, transakcyjnych i realizacji kampanii internetowych. Po ocenie tych ofert wybrane firmy zostaną zaproszone do kolejnego etapu.
PKO BP rozpoczyna także przetarg na zakup i planowanie mediów. bank analizuje obecnie wstępne oferty złożone przez wytypowane domy mediowe. Równolegle bank wybiera agencję reklamową, która będzie wspomagała McCann Erickson (pracuje dla PKO BP od kwietnia br.). Ten przetarg ma być rozstrzygnięty do końca wakacji.
Do 14 lipca wytypowane przez bank agencje mają przedstawić oferty będące odpowiedzią na otrzymane briefy. Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na koniec wakacji. Jak podaje Press, w przypadku przetargu na agencje eventową trwa ocena złożonych ofert.
źródło: Press