Windą w podwodny świat - kampania promocyjna World MasterCard

Trzy spółki należące do McCann Worldgroup: McCann Erickson, mWorks, MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann przygotowały drugą loterię promocyjną karty World MasterCard. Tym razem można wygrać tygodniowy pobyt na Malediwach oraz kolację w podwodnej restauracji.

 

1 lipca wystartowała kolejna loteria promocyjna World MasterCard. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie nagrody, wystarczy płacić kartą World MasterCard i zgłaszać swoje transakcje na stronie www.worldpromocja.pl. Mechanizm jest, więc taki sam jak w pierwszej promocji, w której można było wygrać lot MIG-iem. Tym razem na szczęśliwego zwycięzcę czeka jednak tygodniowy pobyt na Malediwach.

 

- Hasłem naszej kampanii promocyjnej jest: „Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne”, a takich wrażeń z pewnością dostarczy kolacja w bajkowej, podwodnej restauracji, która jest nagrodą główną – mówi Katarzyna Wojda, Marketing Manager w polskim oddziale MasterCard.

 

O trwającej promocji przypominać będzie kampania w centrach biznesowych oraz bankach. Za kreację i przygotowanie materiałów odpowiadają McCann Erickson oraz MWorks.

 

W podwodny świat przeniosą swoich użytkowników specjalnie przystosowane windy. W siedmiu największych polskich miastach swoje oblicze zmieniło aż 86 wind (76 w centrach biznesowych i 10 w biurowcach banków). W bankach znajdziemy także specjalne, promocyjne ulotki, plakaty, naklejki na podłogę oraz standy.

 

Do promocji przygotowana została strona internetowa, gdzie można zgłaszać transakcje. Autorem strony www jest agencja interaktywna MRM Worldwide.

 

Za planowanie i strategię mediową odpowiada dom mediowy Universal McCann. Akcja komunikowana będzie zarówno w prasie, jak i w Internecie. Informacje o promocji znajdą się w: Focusie, Newsweeku, Dreams, W Podróży oraz Business Traveller. W Internecie prowadzona będzie natomiast kampania odsłonowa, działania w social mediach, e-mailing oraz pozycjonowanie akcji w wyszukiwarkach.

 

Loteria potrwa do 30 września.

 

źródło: McCann Worldgroup Polska

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl