Organizacja eventów i konferencji w nowo utworzonej Upright Group

Osiem poznańskich spółek utworzyło Upright Group, która oferować ma rozwiązania outsourcingowe. Zrzeszenie firm pod wspólną marką ma gwarantować komplementarność usług, w tym z zakresu organizacji eventów, w ramach jednego podmiotu.
Spółki wchodzące w skład Grupy to: PMT Marketing System, Grupa Job, Branch Brothers, Inventory Solutions, S&P Partners, Ratium, RTM oraz Merchandising Team. Od początku działalności, w zespołach zarządzających tych firm obecne były osoby, które teraz stanowią zarząd Upright Group: Piotr Buczyk, Maciej Kozicki oraz Tomasz Matuszewski. Spółki zatrudniają łącznie około 300 stałych pracowników. Współpracowały dotychczas z firmami z branży FMCG, usługowej, handlowej, produkcyjnej, bankowej oraz telekomunikacyjnej, m.in. z Bakoma, Carlsberg Polska, H&M Hennes & Mauritz Logistics, Hipermarket/Supermarket Tesco Polska, Kuehne + Nagel Poland, L’Oreal Polska, Nestle Polska, Orange, PKO Bank Polski.
Upright Group nie powstała poprzez przejęcia niezależnych spółek, lecz jest wynikiem współpracy pomiędzy podmiotami, które są ze sobą związane.
– Możemy z powodzeniem wykorzystywać kooperację między naszymi firmami w celu stworzenia jeszcze pełniejszej oferty dla naszych klientów. Wspólna realizacja projektów przez kilka zespołów jednocześnie, zaowocowała wypracowaniem optymalnego modelu współpracy pomiędzy spółkami. Teraz możemy jeszcze skuteczniej wdrażać i prowadzić nawet bardzo złożone projekty – mówi Maciej Kozicki, członek zarządu Upright Group.
Upright Group oferuje usługi z zakresu trade marketingu, merchandisingu, customer experience, HR, kreowania pozytywnych doświadczeń klienta w salonach sprzedaży usług i produktów, organizacji konferencji i eventów, digital signage, a także obsługi księgowo-kadrowej.