Pałac Mała Wieś x Batida – nowa marka cateringowa

Pałac Mała Wieś i Batida ogłosiły partnerstwo i premierę marki cateringowej – Pałac Mała Wieś x Batida. Doświadczenia kulinarne, które integrują sztukę, design i wysokiej jakości składniki pochodzące z własnych sadów, ogrodów i zielników, to idea nowej marki.
 
Batida, specjalizująca się w nowoczesnych wyrobach cukierniczych, i Pałac Mała Wieś, specjalizujący się w organizacji eleganckich wydarzeń, połączyły siły i wprowadziły na rynek nową markę cateringową.

– Chcemy wprowadzać na rynek coś wyjątkowego, co będzie łączyć najwyższą jakość kulinarną z unikalnym podejściem do estetyki i designu. Pałac Mała Wieś x Batida to nie tylko catering, ale pełne doświadczenie – dla wszystkich zmysłów – mówi Tomasz Barański, dyrektor generalny Pałacu Mała Wieś. – To połączenie dwóch światów, w którym tradycja spotyka nowoczesność, a sztuka łączy się z jedzeniem, tworząc niezapomniane wydarzenia – podkreśla.
– To dla nas niezwykła szansa, aby stworzyć coś nowego, co przenosi catering na wyższy poziom, łącząc najlepsze z dwóch światów – tradycję cukiernictwa i wykwintną kuchnię – mówi Caroline Radziszewska, prezes Batidy.

Motyw przewodni marki Pałac Mała Wieś x Batida – „Harmonia Heritage” – ma odzwierciedlać podejście do cateringu, które łączy naturę, sztukę i kulinarne doznania. – Chcemy, aby każde nasze wydarzenie było dopracowane w najmniejszym detalu. Nasze rzeźby, ceramika i naturalne materiały, takie jak kamień czy drewno, podkreślają estetyczny charakter każdej imprezy w motywie Harmonia Heritage – wyjaśnia Tomasz Barański.
 
Obecnie Pałac Mała Wieś x Batida działa na terenie Warszawy i okolic, jednak nie wyklucza realizacji zamówień na terenie całego kraju, jeśli pojawi się taka potrzeba.
W ofercie Pałacu Mała Wieś x Batida są m.in. Harmonia Heritage Day – wydłużone śniadania, które pasują na poranne konferencje i spotkania biznesowe ( w menu są takie produkty jak kawa przelewowa z najwyższej jakości ziaren od lokalnej palarni, herbaty od Leaf Liturgy, świeżo tłoczone soki, lokalne warzywa, sery Łomnickie, świeżo wypiekany chleb czy ręcznie ubijane masło), Harmonia Heritage Night – wieczorne eventy (finger food, sałatki, eleganckie desery, koktajle i mocktaile 0%, naturalne wina od Rascal Wine), Harmonia Heritage Xmas (świąteczne przyjęcia ze świątecznymi potrawami w nowoczesnej interpretacji, napary, świąteczne słodkości i domowe specjały).
 
Jak podkreślają twórcy nowej marki, celem jest przeniesienie do cateringu doświadczeń znanych z restauracji. – Nie zgadzamy się na to, aby catering był kojarzony jedynie z szybką przekąską podczas przerwy kawowej. Dla nas catering to coś więcej – to sztuka tworzenia niezapomnianych chwil przy wspólnym stole. Pragniemy, aby każdy event z naszym udziałem był pełnym doświadczeniem, łączącym smak, estetykę i komfort – deklarują.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl