Pałac Mała Wieś x Batida – nowa marka cateringowa
Pałac Mała Wieś i Batida ogłosiły partnerstwo i premierę marki cateringowej – Pałac Mała Wieś x Batida. Doświadczenia kulinarne, które integrują sztukę, design i wysokiej jakości składniki pochodzące z własnych sadów, ogrodów i zielników, to idea nowej marki.
Batida, specjalizująca się w nowoczesnych wyrobach cukierniczych, i Pałac Mała Wieś, specjalizujący się w organizacji eleganckich wydarzeń, połączyły siły i wprowadziły na rynek nową markę cateringową.
– Chcemy wprowadzać na rynek coś wyjątkowego, co będzie łączyć najwyższą jakość kulinarną z unikalnym podejściem do estetyki i designu. Pałac Mała Wieś x Batida to nie tylko catering, ale pełne doświadczenie – dla wszystkich zmysłów – mówi Tomasz Barański, dyrektor generalny Pałacu Mała Wieś. – To połączenie dwóch światów, w którym tradycja spotyka nowoczesność, a sztuka łączy się z jedzeniem, tworząc niezapomniane wydarzenia – podkreśla.
– To dla nas niezwykła szansa, aby stworzyć coś nowego, co przenosi catering na wyższy poziom, łącząc najlepsze z dwóch światów – tradycję cukiernictwa i wykwintną kuchnię – mówi Caroline Radziszewska, prezes Batidy.
Motyw przewodni marki Pałac Mała Wieś x Batida – „Harmonia Heritage” – ma odzwierciedlać podejście do cateringu, które łączy naturę, sztukę i kulinarne doznania. – Chcemy, aby każde nasze wydarzenie było dopracowane w najmniejszym detalu. Nasze rzeźby, ceramika i naturalne materiały, takie jak kamień czy drewno, podkreślają estetyczny charakter każdej imprezy w motywie Harmonia Heritage – wyjaśnia Tomasz Barański.
Obecnie Pałac Mała Wieś x Batida działa na terenie Warszawy i okolic, jednak nie wyklucza realizacji zamówień na terenie całego kraju, jeśli pojawi się taka potrzeba.
W ofercie Pałacu Mała Wieś x Batida są m.in. Harmonia Heritage Day – wydłużone śniadania, które pasują na poranne konferencje i spotkania biznesowe ( w menu są takie produkty jak kawa przelewowa z najwyższej jakości ziaren od lokalnej palarni, herbaty od Leaf Liturgy, świeżo tłoczone soki, lokalne warzywa, sery Łomnickie, świeżo wypiekany chleb czy ręcznie ubijane masło), Harmonia Heritage Night – wieczorne eventy (finger food, sałatki, eleganckie desery, koktajle i mocktaile 0%, naturalne wina od Rascal Wine), Harmonia Heritage Xmas (świąteczne przyjęcia ze świątecznymi potrawami w nowoczesnej interpretacji, napary, świąteczne słodkości i domowe specjały).
Jak podkreślają twórcy nowej marki, celem jest przeniesienie do cateringu doświadczeń znanych z restauracji. – Nie zgadzamy się na to, aby catering był kojarzony jedynie z szybką przekąską podczas przerwy kawowej. Dla nas catering to coś więcej – to sztuka tworzenia niezapomnianych chwil przy wspólnym stole. Pragniemy, aby każdy event z naszym udziałem był pełnym doświadczeniem, łączącym smak, estetykę i komfort – deklarują.