Tarczyński SA sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław

od lewej: Dawid Tarczyński i Tomasz Tarczyński – członkowie zarządu Tarczyński SA, Jacek Sutryk – prezydent Wrocławia, Marcin Przychodny – prezes zarządu Stadionu Wrocław, Marta Urbanek – wiceprezes zarządu Stadionu
Na zdjęciu: od lewej: Dawid Tarczyński i Tomasz Tarczyński – członkowie zarządu Tarczyński SA, Jacek Sutryk – prezydent Wrocławia, Marcin Przychodny – prezes zarządu Stadionu Wrocław, Marta Urbanek – wiceprezes zarządu Stadionu

Działająca w branży spożywczej firma Tarczyński SA została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na sześć lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
 
O zawarciu umowy poinformowali w trakcie konferencji prasowej prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, członkowie zarządu Tarczyński SA – Tomasz i Dawid Tarczyńscy oraz zarząd Stadionu Wrocław – prezes Marcin Przychodny oraz wiceprezes Marta Urbanek. – Nie mam wątpliwości, że to wielki dzień dla Wrocławia i naszego flagowego obiektu. Stadion Wrocław zyskuje sponsora tytularnego i od teraz będzie funkcjonował jako Tarczyński Arena – mówi Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia. – Dla mnie to wyjątkowo budujące, że tak cennego partnera udało się pozyskać w trudnym, pandemicznym czasie. A po drugie – że tym partnerem jest firma stąd, związana z naszym regionem i zapewniająca wiele miejsc pracy. To firma lokalna, ale o zasięgu światowym. Bardzo dziękuję rodzinie Tarczyńskich za owocne rozmowy i jestem przekonany, że korzyść będzie obopólna.

Umowa między Stadionem Wrocław sp. z o.o. a firmą Tarczyński SA została podpisana na sześć lat z możliwością jej przedłużenia. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych. Przez sześć najbliższych lat Stadion Wrocław będzie nosił nazwę Tarczyński Arena. Zmieni się także dotychczasowy logotyp obiektu.


Dawid Tarczyński i Tomasz Tarczyński (członkowie zarządu Tarczyński SA), prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, Marcin Przychodny (prezes zarządu Stadionu Wrocław), Marta Urbanek (wiceprezes zarządu Stadionu Wrocław)

Sponsor tytularny stadionu to jedna z najpopularniejszych firm branży spożywczej w Polsce. Jej produkty dostępne są w blisko 30 krajach świata na trzech kontynentach, w tym między innymi w Niemczech, USA czy Wielkiej Brytanii. – W tym roku obchodzimy 30-lecie naszej firmy, która dzięki ciężkiej pracy naszych rodziców, których dzisiaj z tego miejsca reprezentujemy, stała się globalną marką, znaną w blisko 30 krajach na świecie. Sport, który od zawsze jest nam bliski nauczył nas dążenia do celu i stałego rozwoju. Sponsoring tytularny wrocławskiego stadionu jest ukoronowaniem naszej aktywności i zaangażowania we wsparcie sportu i lokalnej społeczności. Jednocześnie to dla naszej firmy istotne działanie marketingowe. Chcemy być dla ludzi i blisko ludzi oraz – podążając za naszą misją – inspirować ich do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Liczymy, że tak widoczna ekspozycja naszej marki pomoże dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, będących naszymi obecnymi lub potencjalnymi klientami – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński SA. 

– Podpisanie tego kontraktu przenosi stadion w nową rzeczywistość finansową i zapewnia mu poważne wpływy w wieloletniej perspektywie. Jestem przekonany, że to ważny moment także wizerunkowo, bo obiekt pozyskuje sponsora tytularnego po 10 latach działalności. Dziękuję panu prezesowi Jackowi Tarczyńskiemu za zaufanie. Jestem przekonany, że wydarzenia organizowane na Tarczyński Arena przyczynią się do jeszcze większej rozpoznawalności kierowanej przez niego firmy – mówi Marcin Przychodny, prezes zarządu Stadionu Wrocław.
 
Nowy logotyp obiektu jest połączeniem dotychczasowego logotypu Stadionu Wrocław oraz marki Tarczyński. Przy jego tworzeniu uwzględniono kolorystykę sponsora.
Na fasadzie zostanie umieszczony nowy logotyp obiektu Tarczyński Arena. Bez zmian pozostanie natomiast wnętrze stadionu i trybuny. Podświetlana membrana zachowa swój charakter i nadal będzie świecić w wielu kolorach, w zależności od odbywających się na stadionie wydarzeń.
Oprócz praw do nazwy oraz brandingu nowy sponsor uzyskał także możliwość organizowania w przestrzeniach obiektu własnych przedsięwzięć sportowych czy rozrywkowych. Na stadionie znajdzie się jedno z biur sponsora tytularnego. W punktach gastronomicznych pojawią się kabanosy, wędliny i przekąski białkowe produkowane przez firmę Tarczyński. Będzie można także spróbować hot-dogów z parówkami tej marki.
 
Stadion Wrocław to największy obiekt sportowy w tej części kraju z centrum biznesowo-konferencyjnym i powierzchniami biurowymi. W jego 10-letniej historii zrealizowanych zostało kilkaset dużych wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Łącznie obiekt odwiedziło blisko pięć milionów osób.
Zbudowany na Euro2012 stadion na co dzień jest siedzibą piłkarskiego Śląska Wrocław. Regularnie gości także reprezentację Polski. Odbyły się na nim takie wydarzenia jak ceremonia otwarcia igrzysk The World Games 2017, X Superfinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, imprezy w ramach Europejskiej Stolicy Kultury, pokazy monster trucków, a na jego scenie występowali George Michael, Queen, Linkin Park, Rammstein, Dj Tiesto, Steve Aoki, Iron Maiden, Limp Bizkit, Andrea Bocelli czy James Blunt. Na terenie obiektu działa m.in. przedszkole, największy w Polsce kryty tor kartingowy, a sezonowo także lodowisko i kino samochodowe z największym ekranem w Europie.

Zobacz Stadion Wrocław w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl