Accor i PHH z umową franczyzy. Hotel Interferie Medical Spa pod marką Mövenpick
Grupa Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy (PHH) podpisały umowę franczyzy, w wyniku której będący częścią Grupy PHH nadmorski kurort Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu będzie działał pod marką Mövenpick, należącą do Grupy Accor. Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości za kilkanaście miesięcy.
Jest to efekt listu intencyjnego podpisanego pomiędzy przedsiębiorstwami w maju 2023. Zapowiedziano wówczas rebranding hotelu Interferie Hotel Medical Spa.
Pod nową nazwą hotel będzie działał za kilkanaście miesięcy. Obecnie trwają w nim prace modernizacyjne, które mają dostosować obiekt do standardów marki Mövenpick oraz oczekiwań gości hoteli segmentu premium, zarówno turystów, jak i klientów biznesowych.
Patrick Mendes, CEO Europe North Africa Accor, i Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu PHH
– Zarządzany przez naszego partnera hotel w Świnoujściu dobrze wpisuje się w charakter marki Mövenpick nie tylko ze względu na swoje położenie w uzdrowiskowej części jednej z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce, lecz także za sprawą bogatej oferty rekreacyjnej i zabiegowej oraz nowoczesnego zaplecza konferencyjnego. Wierzę, że hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zdobędzie serca podróżników z Polski, Europy i świata – powiedział Frank Reul, VP – Development Accor Premium, Midscale & Economy, Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece.
Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zaoferuje gościom 308 pokojów, w tym apartamenty i rodzinne studia, a także dwie restauracje, rzemieślniczy browar oraz rozbudowaną strefę spa i wellness. Wyróżnikiem obiektu są gabinety z ofertą leczniczo-rehabilitacyjną. Dla gości biznesowych przeznaczono przestrzenie konferencyjne o łącznej powierzchni 740 mkw.
– Dzięki współpracy z Accor hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort w pełni rozwinie swój potencjał. Know-how naszego partnera oraz rozpoznawalność jego marki wzmocnią pozycję rynkową naszego obiektu, a zmiana szyldu i związane z tym korzyści pozwolą nam dotrzeć z ofertą do jeszcze liczniejszej grupy turystów i gości korporacyjnych poszukujących atrakcyjnej destynacji nad Bałtykiem. Jestem pewien, że wspólnie z grupą Accor stworzymy zupełnie wyjątkowe miejsce na polskim wybrzeżu – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu, Grupa Polski Holding Hotelowy.
Mövenpick to wywodząca się ze Szwajcarii marka premium, której portfolio obejmuje obecnie ponad 110 obiektów na świecie – zarówno miejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w znanych destynacjach turystycznych. Porozumienie w sprawie Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort otwiera kolejny rozdział ekspansji marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Hotele Mövenpick powstają obecnie między innymi w Serbii i na Węgrzech, planowane są otwarcia w Czechach i Estonii. W Polsce Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort dołączy do obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu oraz górskich kurortów w Karpaczu i Zakopanem.
Grupa Polski Holding Hotelowy liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokojów, zlokalizowanych w różnych częściach Polski – dużych miastach, mniejszych miejscowościach, a także turystycznych rejonach górskich i nadmorskich, o zróżnicowanym standardzie. Są wśród nich obiekty biznesowe, wypoczynkowe oraz uzdrowiska.
Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels & Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.