Accor i PHH z umową franczyzy. Hotel Interferie Medical Spa pod marką Mövenpick

Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości za kilkanaście miesięcy. Przestrzeń konferencyjna zajmie 740 mkw.
Na zdjęciu: Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości za kilkanaście miesięcy. Przestrzeń konferencyjna zajmie 740 mkw.

Grupa Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy (PHH) podpisały umowę franczyzy, w wyniku której będący częścią Grupy PHH nadmorski kurort Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu będzie działał pod marką Mövenpick, należącą do Grupy Accor. Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości za kilkanaście miesięcy.
 
Jest to efekt listu intencyjnego podpisanego pomiędzy przedsiębiorstwami w maju 2023. Zapowiedziano wówczas rebranding hotelu Interferie Hotel Medical Spa.
 
Pod nową nazwą hotel będzie działał za kilkanaście miesięcy. Obecnie trwają w nim prace modernizacyjne, które mają dostosować obiekt do standardów marki Mövenpick oraz oczekiwań gości hoteli segmentu premium, zarówno turystów, jak i klientów biznesowych.


Patrick Mendes, CEO Europe North Africa Accor, i  Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu PHH
 
– Zarządzany przez naszego partnera hotel w Świnoujściu dobrze wpisuje się w charakter marki Mövenpick nie tylko ze względu na swoje położenie w uzdrowiskowej części jednej z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce, lecz także za sprawą bogatej oferty rekreacyjnej i zabiegowej oraz nowoczesnego zaplecza konferencyjnego. Wierzę, że hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zdobędzie serca podróżników z Polski, Europy i świata – powiedział Frank Reul, VP – Development Accor Premium, Midscale & Economy, Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece.
 
Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zaoferuje gościom 308 pokojów, w tym apartamenty i rodzinne studia, a także dwie restauracje, rzemieślniczy browar oraz rozbudowaną strefę spa i wellness. Wyróżnikiem obiektu są gabinety z ofertą leczniczo-rehabilitacyjną. Dla gości biznesowych przeznaczono przestrzenie konferencyjne o łącznej powierzchni 740 mkw.
 
– Dzięki współpracy z Accor hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort w pełni rozwinie swój potencjał. Know-how naszego partnera oraz rozpoznawalność jego marki wzmocnią pozycję rynkową naszego obiektu, a zmiana szyldu i związane z tym korzyści pozwolą nam dotrzeć z ofertą do jeszcze liczniejszej grupy turystów i gości korporacyjnych poszukujących atrakcyjnej destynacji nad Bałtykiem. Jestem pewien, że wspólnie z grupą Accor stworzymy zupełnie wyjątkowe miejsce na polskim wybrzeżu – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu, Grupa Polski Holding Hotelowy.
 
Mövenpick to wywodząca się ze Szwajcarii marka premium, której portfolio obejmuje obecnie ponad 110 obiektów na świecie – zarówno miejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w znanych destynacjach turystycznych. Porozumienie w sprawie Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort otwiera kolejny rozdział ekspansji marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Hotele Mövenpick powstają obecnie między innymi w Serbii i na Węgrzech, planowane są otwarcia w Czechach i Estonii. W Polsce Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort dołączy do obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu oraz górskich kurortów w Karpaczu i Zakopanem.
 
Grupa Polski Holding Hotelowy liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokojów, zlokalizowanych w różnych częściach Polski – dużych miastach, mniejszych miejscowościach, a także turystycznych rejonach górskich i nadmorskich, o zróżnicowanym standardzie. Są wśród nich obiekty biznesowe, wypoczynkowe oraz uzdrowiska.
Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels & Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl