Mercure Szczyrk rozpoczął sprzedaż pokojów

Mercure Szczyrk Resort, którego otwarcie planowane jest jesienią, uruchomił sprzedaż w ALL – Accor Live Limitless. Tym samym, obiekt dołączył do programu lojalnościowego sieci Accor.
 
Accor rozbudowuje portfolio zaangażowanej w lokalną gościnność marki Mercure w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa szykuje otwarcie jednego z flagowych obiektów w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel przyjmie pierwszych gości jesienią tego roku. Od lipca, goście mogą dokonywać rezerwacji na pobyt za pośrednictwem All.com, a hotel dołączył do programu ALL – Accor Live Limitless. Cena za dobę w pokoju typu classic z widokiem na góry, ze śniadaniem to 648 złotych.  


Jak podają eksperci Accor w tegorocznym raporcie o podróżniczych trendach, 35 proc. turystów przy wyborze miejsca na pobyt kieruje się rekomendacjami, a 17 proc. wymienia zaufanie do marki jako istotny czynnik wpływający na decyzje. Coraz więcej respondentów zwraca też uwagę na chęć podróżowania i zdobywania dodatkowych doświadczeń, które pozwolą zanurzyć się w lokalną kulturę (36 proc. badanych), zagwarantują dodatkowy relaks i odpoczynek (44 proc.), zadbają o dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne (36 proc.) czy zapewnią udział w organizowanych na miejscu wydarzeniach kulturalnych (9 proc.). Z tego względu, jak podkreśla Accor, programy lojalnościowe, takie jak ALL – Accor Live Limitless zyskują coraz większą popularność. Grono klubowiczów tego lifestylowego programu obejmuje ponad 60 milionów uczestników na całym świecie, z czego ponad 20 milionów w samej Europie, a ich liczba nieustannie rośnie. Rezerwując pobyt w hotelu czy odwiedzając miejsca objęte programem, uczestnicy zyskują zniżki oraz zdobywają punkty, które mogą wymieniać na dodatkowe atrakcje i doświadczenia, zależnie od upodobań.

Na gości odwiedzających Mercure Szczyrk Resort, który wyróżnia się designem wtopionym w górski krajobraz, czeka widok na panoramę Beskidu Śląskiego, a także klimat lokalnej kultury. Do ich dyspozycji będzie 447 pokojów, dwie restauracje, trzy bary, a także przestrzeń wellness, obejmująca centrum fitness, park wodny z basenami, pool bar i SPA, oraz przestrzeń konferencyjna (11 sal konferencyjnych, które łącznie zajmą 2500 mkw.) mogąca pomieścić do 1200 uczestników. Hotel jest także jednym z najwyżej położonych obiektów w Polsce, znajdując się na wysokości 660 m n.p.m.
 
– Otwarcie Mercure Szczyrk Resort przyniesie zupełnie nowy poziom w naszym krajowym portfolio marki uwielbianej przez gości w Polsce, jak i na całym świecie. Niezrównana lokalizacja, wyszukany design, lokalny klimat i piękna atmosfera zagwarantują wszystkim gościom, jak i uczestnikom programu ALL niezapomniane wrażenia z pobytu w urokliwym Beskidzie Śląskim. Wierzymy, że ten flagowy hotel zdobędzie serca wszystkich turystów z Polski i zagranicy – podkreśla Małgorzata Kalinowska-Klimek, vice president franchise operation Eastern Europe, Accor.
 
Zobacz Mercure Szczyrk Resort w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>
 
Portfolio powstałej w 1973 roku, marki Mercure tworzy ponad 950 hoteli w ponad 65 krajach. Mercure jest marką uczestniczącą w ALL – Accor Live Limitless. Prowadzi program „Discover Local”, niezależnie od lokalizacji marka wciąga gości w miejscową atmosferę i klimat.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl