Radisson Hotel Group z nową marką w Polsce. Pierwszy hotel powstanie w Gdańsku

Radisson Hotel Group zmienia nazwę marki prizeotel na Prize by Radisson i ogłasza jej wejście na rynek Polski. To efekt rebrandingu i planów ekspansji w Europie Środkowej. Motlava Hotel – pierwszy w Polsce obiekt pod nazwą Prize by Radisson pojawi się w Gdańsku w 2026 r. Jego inwestorem jest Grupa Europlan.
 
Radisson Hotel Group ogłosiła rebranding prizeotel na Prize by Radisson, a także podpisanie umowy na dwa hotele tej marki w Europie Środkowej. Firma podpisała nowe kontrakty w kluczowych lokalizacjach w Niemczech oraz w Polsce. Obiekty spod tego szyldu mają charakteryzować się przystępną ceną i unikatowym designem (jasne kolory, przestrzeń zapewniająca energię zarówno do pracy, jak i spotkań). Będą powstawać głownie w centrum dużych miast, stąd decyzja na ponowną inwestycję nad polskim Pomorzem.
 
Otwarcie Prize by Radisson, Gdańsk zaplanowano na wiosnę 2026 roku. Nowo wybudowany obiekt położony jest ok. 300 m od bulwaru miejskiego i jego słynnej architektury wzdłuż Motławy. Zaoferuje 126 pokojów. Na parterze hotelu znajdzie się restauracja oraz bar. Gdańskie lotnisko jest oddalone od hotelu o 17 km, a główny dworzec kolejowy o około 2 km.
 
Druga z nowo podpisanych umów dotyczy Prize by Radisson, Berlin. 315-pokojowy obiekt, którego otwarcie zaplanowano na 2027 r., będzie częścią nowej inwestycji wielofunkcyjnej w berlińskiej dzielnicy Prenzlauer Berg (położonej ok. 10 minut od Alexanderplatz). Zgodnie z PrizePromise, zobowiązaniem ESG marki, budynek dąży do uzyskania certyfikatu DGNB Gold i będzie miał różne zastosowania, a hotel zajmie około 60 proc. powierzchni nieruchomości. Na najwyższym piętrze znajdzie się lobby hotelowe, bar, część socjalna z przestrzenią coworkingową i restauracja śniadaniowa.
Obecnie portfolio Prize by Radisson składa się z 21 obiektów w całej Europie.
 
– Zmiana marki prizeotel na Prize by Radisson oznacza kluczowy moment w naszej strategii rozwoju. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć zasięg Prize by Radisson i nadal zapewniać wyjątkowe wrażenia gościom w kluczowych punktach dużych miast, jednocześnie okazując naszym właścicielom wsparcie, pewność handlową i bezpieczeństwo przynależności do międzynarodowej sieci hoteli – powiedział Connor Ryterski, dyrektor zarządzający Prize by Radisson.
 
– Prize by Radisson to ekscytująca ewolucja, która doskonale współgra z naszą wizją wzrostu na kluczowych rynkach w Europie. Ta transformacja zwiększa naszą zdolność do wykorzystania ogólnej rozpoznawalności Radissona w regionie i zwiększenia świadomości naszej marki. Rebranding pozwoli nam wzmocnić portfolio i jeszcze bardziej przyspieszyć międzynarodową ekspansję Prize by Radisson – dodaje Valerie Schuermans, wiceprezes na Europę Zachodnią i Południową w Radisson Hotel Group.
 
Ogłoszenie rebrandingu prizeotel na Prize by Radisson zostało zakomunikowane podczas otwarcia Radisson RED Hotel & Radisson RED Apartments, Kraków.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl