Potrójne odkrycia na trzecie urodziny Mercure Kraków Fabryczna City

Jesteśmy w miejscu z prawie 100-letnią historią, w zabytkowych, zrewitalizowanych budynkach po dawnej Państwowej Wytwórni Wódek POLMOS. W kompleksie Fabryczna 13 w hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, który właśnie obchodzi 3. urodziny…
 
Każdy element tutaj nawiązuje designem do tej wyjątkowej lokalizacji: dwa zabytkowe budynki inspirowane historią fabryki, ich architektura, wykończenie: cegła, metal, miedź, loftowy design wnętrz, nadaje industrialny, pofabryczny charakter temu miejscu. W lobby recepcji stoi odrestaurowana kadź, znaleziona podczas budowy. Na ścianach pokoi można dostrzec motywy: butelki, chmielu, jęczmienia i pnącza ziemniaka, czyli wszystkiego co kojarzymy z produktem i procesem destylacji. Hotelowa restauracja Destilo serwuje lokalne potrawy w nowoczesnym wydaniu, a Utopia Vodka Bar – świeci kryształem kieliszków i podaje wyszukane trunki. W kompleksie Fabryczna 13 oprócz restauracji Destilo oraz baru Utopia znajduje się pełen wachlarz punktów gastronomicznych, które również mają pofabryczny charakter – dużo w nich betonu, cegły, metalowych i miedzianych akcentów.
 
Hotel Mercure Kraków Fabryczna City to nie tylko komfortowo wyposażone, przestronne pokoje i apartamenty, ale przede wszystkim, możliwość skorzystania z szerokich możliwości kompleksu Fabryczna 13, który obejmuje: CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna, Muzeum Fabryka Wódki i świetne lokale gastronomiczne, m.in. PINO Factory – część bardzo popularnej krakowskiej sieci restauracji, doskonałą azjatycką restaurację DOZO, browar restauracyjny Nowa Wytwórnia – warzący własne piwo, kawiarnię Bloom Coffee & Wine oraz studio kulinarne Cook Club – nowe modne miejsce organizujące warsztaty kulinarne. Dla aktywnych – Fabryka CIA/O, loftowa siłownia z zajęciami fitness w standardzie premium, pełnowymiarowym basenem sportowym, klimatyczną strefą relax z jacuzzi, kompleksem saunowym i grotą solną.
 
– Czas leci niesamowicie szybko, to już 3. urodziny Mercure Kraków Fabryczna City! Wydaje mi się, że dopiero co obchodziliśmy pierwszy rok działalności, a dziś świętujemy już 3. urodziny! – mówi Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor hotelu Mercure Kraków Fabryczna City i dodaje: – Mimo młodego wieku hotel, nieprzerwanie jest znany z wysokiej jakości usług noclegowych oraz komfortu, jakiego goście u nas doświadczają. Obserwując szerokie grono naszych powracających klientów, możemy stwierdzić, iż mamy mnóstwo powodów do dumy! Jako hotel zostaliśmy już wręcz obsypani nagrodami i wyróżnieniami:
 
3 najbardziej cieszące nas nagrody to:

  1. 1 miejsce w kategorii HOTELE W BUDYNKACH ZABYTKOWYCH w konkursie HOTEL Z POMYSŁEM magazynu „Hotelarz”,
  2. 1 miejsce w kategorii hotel BIZNESOWY/KONFERENCYJNY oraz finał i wyróżnienie w kategorii „Innowacyjny Hotel/Obiekt” w konkursie PROFIT HOTEL AWARDS magazynu „Świat Hoteli”,
  3. finał i wyróżnienie dla Restauracji Destilo w kategorii „Tradycyjna Kuchnia Polska” oraz „Restauracja hotelowa” w konkursie FOOD BUSINESS AWARDS magazynu Nowości Gastronomiczne i portalu Horecanet.pl, 

3 najważniejsze dla nas wyróżnienia:

  1. Obecność hotelu na liście przewodnika Michelin. Takie wyróżnienie nie tylko zwiększyło prestiż, ale z pewnością również wpłynęło na popularność hotelu wśród podróżnych z całego świata poszukujących wyjątkowych lokalnych doświadczeń.
  2. Uzyskanie Certyfikatu Green Key – za działania hotelu na rzecz środowiska oraz zrównoważonego rozwoju, w tym za szczególną dbałość o lokalną społeczność, kulturę i sztukę.
  3. Rola ambasadora marki Mercure w kampanii „approved by locals”, promującej ducha lokalności obecnego we wszystkich hotelach Marki Mercure. Jest to dla nas kolejne ogromne wyróżnienie i satysfakcja, że możemy stać się dla innych istniejących i nowo budowanych hoteli marki Mercure inspiracją i wzorem wdrożonych standardów marki oraz profesjonalizmu załogi.

W duchu programu Mercure „Discover Local” hotel każdego dnia przybliża gościom historię miejsca, zapraszając do Muzeum Fabryka Wódki, które stanowi o unikatowości tego miejsca.  Opowiada odwiedzającym ponad 100-letnią historię dawnej Fabryki Wódek i destylerni POLMOS. Zwiedzanie muzeum kończy degustacja lokalnych trunków w barze Utopia. W duchu marki Mercure, hotel zaprasza również do współpracy lokalnych artystów i promuje ich sztukę.
– To oni i ich prace najlepiej obrazują nasze lokalne wartości, kulturę, sztukę czy folklor. Dzięki nim nasze miasto się ubogaca, staje się jeszcze ciekawsze, piękniejsze i bardziej atrakcyjne dla turystów – podkreśla Joanna Chwastek-Pluta. Industrialne i zrewitalizowane przestrzenie Fabrycznej 13 oraz hotelu Mercure Kraków Fabryczna City stanowią doskonałe miejsce dla sztuki. Loftowe wnętrza, wysokie stropy, beton, stal, czerwona cegła, a na ich tle rzeźby i obrazy znanych artystek, dają doskonałą przestrzeń na ekspozycję. Dawne budynki Polmosu, wzbogacone o dynamikę i kolor zyskują nowy charakter. Dlatego też, hotelowe lobby, restauracja Destilo oraz pasaż Fabrycznej 13 zamienił się w tym roku w galerię sztuki i miejsce 3 wystaw:

  1. Od początku stycznia do końca lutego hotel gościł wystawę rzeźb Iwony Łyś-Dobradin.
  2. Od marca do października odbyła się wystawa obrazów, pełna kobiecego piękna, krakowskiej artystki Małgorzaty Bieniek-Strączek, która przyjęła pseudonim artystyczny „Maggie Piu”. Malarka, rysowniczka, z wykształcenia architekt, mieszka i tworzy w Krakowie. W swoim dorobku ma ponad 500 prac i ponad 70 wystaw indywidualnych i udziałów w wydarzeniach artystycznych między innymi: w Warszawie, Krakowie, Londynie, Pradze, Lwowie, Kopenhadze.
  3. Od listopada zagości w hotelu kolejna wystawa krakowskiej artystki Łucji Kłańskiej-Kanarek. 

Moc atrakcji i wydarzeń na Fabrycznej 13 to magnes, który przyciąga również gości MICE. Centrum Konferencyjne Fabryczna odpowiada na wszelkie potrzeby organizatorów wydarzeń biznesowych, sympozjów naukowych, ale i eventów o charakterze rozrywkowym. To, licząca aż 2200 m2 przestrzeń, która znakomicie odnalazła się na mapie Krakowa. CKF_13 posiada najnowszej generacji zaplecze techniczne oraz fantastycznie zaprojektowane wnętrza, które zachwycają nawet najbardziej wymagających Gości. – Naszym celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie. Chcemy, aby Organizatorzy konferencji, bankietów, eventów byli pewni, że CKF_13 to doskonały wybór, dlatego poza wyjątkowym designem i infrastrukturą zadbaliśmy o to, żeby naszych klientów obsługiwał zespół najlepszych profesjonalistów! Potwierdzeniem oferowanej przez nas jakości i powodem do dumy jest nagroda MP Power Venue dla CKF_13 w kategorii obiekt wielofunkcyjny w konkursie MP Power Awards 2024 – mówi Sara Lamik, dyrektor CKF_13.

Trzy największe wydarzenia jakie dotychczas odbyły w CKF_13 zdaniem zespołu to:

  1. 53. Kongres Polskiego Towarzystwa Urologicznego – trzy dni bardzo wymagającego logistycznie i merytorycznie wydarzenia dla ponad 900 uczestników. Duża wystawa firm i transmisja live z sali operacyjnej. W realizację Kongresu były zaangażowane wszystkie podmioty działające w ramach Kompleksu Fabryczna13. Serwis lunchy odbywał się w całym pasażu gastronomicznym – 10-13.09.2023 r.
  2. Impreza firmowa – People Awards 2024. Klientem Centrum Konferencyjnego Fabryczna była Agencja Live Age działająca na zlecenie firmy Ringier Axel Springer Polska. W wyjątkowym wydarzeniu wzięło udział 1000 zaproszonych gości. W rekordowym czasie (w trakcie krótkiej przerwy dla gości) CKF_13 zostało przearanżowane z eleganckiej gali w wielki parkiet taneczny. Wydarzenie zorganizowane z ogromną dbałością o każdy szczegół, w oprawie pięknej multimedialnej scenografii zgodnej z ideą employer branding – 13.06.2024 r.
  3. 17. Międzynarodowa Konwencja FIAT-IFTA oraz 53. Doroczne Spotkanie Międzynarodowej Rady ds. Rozwoju FIAT-IFTA. Przez dwa dni przestrzenie CKF_13 i całego kompleksu tętniły życiem, goszcząc setki uczestników z 54 różnych krajów. Bogaty program, obejmujący m.in. warsztaty, targi oraz konferencję z udziałem znamienitych gości (m.in. Jerzy Dudek i Artur Partyka) został zwieńczony uroczystą galą. Goście konwencji mieli nie tylko okazję uczestniczyć w inspirujących spotkaniach, ale także – w ramach wydarzeń towarzyszących – poznać wyjątkowy charakter kompleksu Fabryczna13 – 18-20.09.2024 r.

Hotel Mercure Kraków Fabryczna City i Centrum Konferencyjne Fabryczna, choć są odrębnymi podmiotami, ściśle ze sobą współpracują, co Goście bardzo doceniają.
– Wspólne cele biznesowe, kompetencje i duże doświadczenie pracujących w tym miejscu ludzi sprawiają, że czego się dotkniemy, obracamy w sukces. Przede wszystkim mamy wspólną strategię działania: prowadzimy wspólne kampanie marketingowe kompleksu Fabryczna 13 i tworzymy kompleksową ofertę eventową i konferencyjną. Nasze działania podyktowane są potrzebą profesjonalnego zaspokojenia potrzeb klientów sektora MICE. Nasza współpraca jest kluczowym elementem realizacji strategii Fabrycznej 13. Wszyscy jesteśmy częścią dużego kompleksu, którego usługi wzajemnie się uzupełniają. Hotel ma w swojej ofercie wszystkie atrakcje – poczynając od wypoczynku w strefie sportowej CIAO, po ofertę gastronomiczną restauracji, kawiarni i barów. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się atrakcje, czyli zwiedzanie Muzeum Fabryki Wódki,  organizowane w Cook Club warsztaty kulinarne i browarnicze w Browarze Nowa Wytwórnia.  Kompleksowa oferta Fabrycznej 13, trafia do wszystkich gości hotelu, zarówno tych podróżujących turystycznie, jak i biznesowo, uatrakcyjniając każdy pobyt – mówi Joanna Chwastek-Pluta, po czym dodaje: – Zarządzanie poprzez współpracę biznesową nie jest łatwe, bo zawsze negocjowane warunki muszą być „win win” dla dwóch, trzech, a czasami nawet czterech stron. Proces negocjacji jest więc zawsze dla nas wyzwaniem. Ale odpowiedzialność i profesjonalizm zarządzających na Fabrycznej ludzi sprawiają, że udaje się nam porozumieć w każdej sprawie i osiągając najważniejszy dla nas cel – ZADOWOLONYCH I POWRACAJĄCYCH GOŚCI. Zapraszamy wszystkich na Fabryczną 13, do hotelu Mercure Kraków Fabryczna City – to po 3kroć fajny hotel!

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl