Pierwszy hotel Mercure w Bułgarii
Marka Mercure ogłosiła otwarcie pierwszego hotelu w Bułgarii. Nowy obiekt mieści się w prestiżowej dzielnicy Sofii, Manastirski Livadi, położony u stóp góry Witosza.
Nowy hotel oferuje 111 pokojów, z widokami na góry i panoramę miasta. Wnętrza obiektu łączą nowoczesny wystrój z przyciągającą wzrok fasadą, elementami inspirowanymi kulturą Bułgarii oraz kolorystyką nawiązującą do historii Sofii.
Oprócz lokalnego folkloru i nowoczesnego komfortu na gości czeka bar w lobby i zimowy ogród z bistro, a także sklep z szerokim wyborem bułgarskich win. Kulinarne wrażenia zapewnia restauracja Festa serwująca specjały kuchni bułgarskiej oraz dania międzynarodowe. Osoby szukające relaksu i aktywnego wypoczynku mogą skorzystać z centrum fitness oraz strefy wellness z sauną, grotą solną i rozmaitymi zabiegami kosmetycznymi. Goście biznesowi mają do dyspozycji przestrzeń coworkingową i pięć sal do spotkań. Mercure Sofia City zapewnia również parking i miejsca do ładowania pojazdów elektrycznych.
Lokalizacja hotelu umożliwia łatwy dostęp do Narodowego Muzeum Historii i Parku Narodowego Vitosha, stoków narciarskich, szlaków turystycznych i wspinaczkowych oraz innych atrakcji turystycznych, takich jak Bulwar Bułgarski czy kościół Boyana.
– Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Bułgarii wnosi nową i świeżą jakość do oferty turystycznej Sofii. Łącząc światowej jakości usługi hotelowe z bogatą tradycją i kulturą naszego miasta, jesteśmy przekonani, że hotel przyciągnie gości nie tylko z kraju, ale i z zagranicy, którzy szukają autentycznych lokalnych doświadczeń – podkreśla Evgeniy Krivenok, general manager Mercure Sofia City.
Od momentu powstania w 1973 roku Mercure oferuje gościom doświadczenia połączone z lokalną kulturą i tradycją. Portfolio marki obejmuje ponad 1000 hoteli na całym świecie. Wraz z autorskim programem Discover Local Mercure zaprasza wszystkich do odkrycia regionalnej atmosfery i autentycznego klimatu każdej lokalizacji. Marka Mercure jest częścią ALL - Accor Live Limitless - lifestylowego programu lojalnościowego.