Zmiany personalne w Louvre Hotels Group

Zespół Louvre Hotels Group. od lewej: Iwona Janosiewicz (fot. Barbara Bogacka), Jakub Duda, Mateusz Walaszek, Jakub Goliński i Mateusz Lewandowski
Na zdjęciu: Zespół Louvre Hotels Group. od lewej: Iwona Janosiewicz (fot. Barbara Bogacka), Jakub Duda, Mateusz Walaszek, Jakub Goliński i Mateusz Lewandowski

Ostatni kwartał roku w Louvre Hotels Group upływa pod znakiem transferów i awansów. Do grupy dołączyła Iwona Janosiewicz jako cluster general managera multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Jakub Duda, Mateusz Walaszek, Jakub Goliński i Mateusz Lewandowski zmienili swoje stanowiska w wyniku wewnętrznego awansu.

Listę zmian otwiera transfer Iwony Janosiewicz, która dotychczas rozwijała swoją karierę w ramach grupy hotelowej Orbis/Accor i od 2016 roku pełniła funkcję general managera hotelu Mercure Wrocław Centrum. Janosiewicz jest propagatorką zrównoważonego podejścia do gastronomii w polskim hotelarstwie, dała się poznać branży z pracy na rzecz ograniczenia marnowania żywności w obiektach hotelowych. Jej bogate doświadczenie zawodowe i zaangażowana postawa stanowią dla LHG wielki atut w realizacji celów rozwojowych grupy. Iwona Janosiewicz z początkiem października objęła stanowisko cluster general managera multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group zlokalizowanego przy ulicy Towarowej w Warszawie i obejmującego hotele marek Première Classe, Campanile i Golden Tulip wraz z centrum konferencyjnym i zapleczem gastronomicznym.

Od października naprzeciw nowych wyzwań stanął również revenue manager warszawskiego kompleksu hotelowego Jakub Duda, który zachowując swoją dotychczasową pozycję i obowiązki, objął stanowisko area revenue managera odpowiedzialnego za zarządzanie przychodami większości obiektów Louvre Hotels Group w Polsce. Jak informuje grupa, jego wiedza, umiejętności i doświadczenie zostaną zaangażowane do rozwoju PRME – globalnego projektu poświęconego rozwojowi zarządzania przychodami w Louvre Hotels Group. Duda związany jest z grupą od 2014 roku.

Z kolei Mateusz Walaszek awansował na rooms division managera warszawskiego kompleksu hotelowego. W toku kariery w Louvre Hotels Group rozwijał swoje kompetencje od pracownika recepcji przez kierownika zmiany i front office managera aż po dyrektora hotelu Première Classe Warszawa. Doskonała znajomość wszystkich aspektów funkcjonowania działu, nad którym objął kierownictwo, przygotowała go do przyjęcia nowych obowiązków i realizowania stojących przed nim ambitnych celów.

Jakub Goliński związał się z Louvre Hotels Group w 2015 roku i przeszedł całą ścieżkę awansów w dziale Front Office aż po kierownika recepcji w hotelu Campanile Warszawa. Dotychczasowe zaangażowanie i sukcesy otworzyły przed nim drogę dalszego rozwoju w ramach grupy. Od października przejął obowiązki Mateusza Walaszka jako manager hotelu Première Classe zlokalizowanego w warszawskim obiekcie multibrandowym.

Zmiany kadrowe i awanse w Louvre Hotels Group w ostatnich miesiącach 2021 roku objęły nie tylko warszawski kompleks hotelowy. Z początkiem listopada w uznaniu dotychczasowych sukcesów na nowe stanowisko mianowany został Mateusz Lewandowski, związany z LHG od 2012 roku. Jako deputy director of sales Poland będzie czuwał nad dalszym wzmocnieniem pozycji rynkowej polskich hoteli grupy.

Zobacz Golden Tulip Warsaw Centre w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>
Zobacz Hotel Campanile Warszawa w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl