Michał Zalewski kończy współpracę z KBF
Michał Zalewski, rzecznik prasowy i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego, który odpowiadał także za wizerunek Centrum Kongresowego ICE Kraków, z końcem lutego odchodzi z KBF.
Michał Zalewski funkcję rzecznika KBF pełnił pond osiem lat. W tym czasie odpowiadał za komunikację marki KBF, oraz ponad siedemdziesiąt projektów, którymi zarządzał KBF – wydarzeń organizowanych przez biuro, jak m.in. Światowe Dni Młodzieży, Festiwal Muzyki Filmowej czy Misteria Paschalia, oraz wizerunek Centrum Kongresowego ICE Kraków, które wraz z zespołem przygotowywał do otwarcia. Brał udział w tworzeniu pierwszej miejskiej platformy VOD Play Kraków. Był zaangażowany w wiele przedsięwzięć branżowych, w tym w inicjatywę Kraków Network czy Protokół Kraków Network. Choć nie zdradza jeszcze swoich dalszych planów zawodowych, poza skupieniem się na swojej działalności w ramach projektu Dobrze Powiedziane, to przyznaje, że zamierza w branży spotkań i wydarzeń pozostać. – W marcu poinformuję o swoich dalszych planach, ale z branży nie znikam. Nadal będę aktywny – będę konsultantem MICE w zakresie komunikacji, będę robił szkolenia oraz prowadził wydarzenia i będę wspierał rozwój Kraków Network – mówi Michał Zalewski.
Michał Zalewski to ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Opracowuje strategię komunikacji kryzysowej i audytuje wizerunek marek osobistych, firm i instytucji. Początkowo odpowiadał za działania związane z kreacją i brandingiem. Był odpowiedzialny za działania z zakresu public relations, pełnił obowiązki kierownika Działu Nowych Mediów i PR w KBF. Departament Marketingu KBF, do którego zespołu należał, został nagrodzony Grand Prix V edycji konkursu Marketing Roku. Laureat 2. miejsca konkursie PRotony w kat. Debiut w PR oraz Złote Spinacze w kat. PR miejsca, miasta, regionu, nominowany do tytułu Młody Wilk - Odkrycie roku w konkursie Dyrektor Marketingu. Prowadzi wydarzenia. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., NBP, Tauron Polska Energia, Pracuj.pl, Open Eyes Econnomy Summit, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jagielloński, Croda Polska, Miasto Kraków, Zamek Królewski w Warszawie. Organizuje szkolenia i wykłada na kilku uczelniach w kraju (prowadzone kursy to m.in.: PR, komunikacja kryzysowa, wystąpienia publiczne, krajowy i międzynarodowy rynek MICE, zarządzanie centrami kongresowymi).