Michał Zalewski kończy współpracę z KBF

Michał Zalewski podczas MP Destinations Day, wydarzenia organizowanego przez MeetingPlanner.pl, które odbyło się w Centrum Kongresowym ICE Kraków.
fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media
Na zdjęciu: Michał Zalewski podczas MP Destinations Day, wydarzenia organizowanego przez MeetingPlanner.pl, które odbyło się w Centrum Kongresowym ICE Kraków. fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media

Michał Zalewski, rzecznik prasowy i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego, który odpowiadał także za wizerunek Centrum Kongresowego ICE Kraków, z końcem lutego odchodzi z KBF.

Michał Zalewski funkcję rzecznika KBF pełnił pond osiem lat. W tym czasie odpowiadał za komunikację marki KBF, oraz ponad siedemdziesiąt projektów, którymi zarządzał KBF – wydarzeń organizowanych przez biuro, jak m.in. Światowe Dni Młodzieży, Festiwal Muzyki Filmowej czy Misteria Paschalia, oraz wizerunek Centrum Kongresowego ICE Kraków, które wraz z zespołem przygotowywał do otwarcia. Brał udział w tworzeniu pierwszej miejskiej platformy VOD Play Kraków. Był zaangażowany w wiele przedsięwzięć branżowych, w tym w inicjatywę Kraków Network czy Protokół Kraków Network. Choć nie zdradza jeszcze swoich dalszych planów zawodowych, poza skupieniem się na swojej działalności w ramach projektu Dobrze Powiedziane, to przyznaje, że zamierza w branży spotkań i wydarzeń pozostać. – W marcu poinformuję o swoich dalszych planach, ale z branży nie znikam. Nadal będę aktywny – będę konsultantem MICE w zakresie komunikacji, będę robił szkolenia oraz prowadził wydarzenia i będę wspierał rozwój Kraków Network – mówi Michał Zalewski.

Michał Zalewski to ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Opracowuje strategię komunikacji kryzysowej i audytuje wizerunek marek osobistych, firm i instytucji. Początkowo odpowiadał za działania związane z kreacją i brandingiem. Był odpowiedzialny za działania z zakresu public relations, pełnił obowiązki kierownika Działu Nowych Mediów i PR w KBF. Departament Marketingu KBF, do którego zespołu należał, został nagrodzony Grand Prix V edycji konkursu Marketing Roku. Laureat 2. miejsca konkursie PRotony w kat. Debiut w PR oraz Złote Spinacze w kat. PR miejsca, miasta, regionu, nominowany do tytułu Młody Wilk - Odkrycie roku w konkursie Dyrektor Marketingu. Prowadzi wydarzenia. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., NBP, Tauron Polska Energia, Pracuj.pl, Open Eyes Econnomy Summit, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jagielloński, Croda Polska, Miasto Kraków, Zamek Królewski w Warszawie. Organizuje szkolenia i wykłada na kilku uczelniach w kraju (prowadzone kursy to m.in.: PR, komunikacja kryzysowa, wystąpienia publiczne, krajowy i międzynarodowy rynek MICE, zarządzanie centrami kongresowymi).

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl