Zespół Scandinavia Resort zaprasza meeting plannerów do współpracy
Nowo otwarty kompleks Scandinavia Resort w Zatorze to miejsce przygotowane do organizacji różnorodnych wydarzeń. Poznajmy zespół managerów obiektu, z którym meeting plannerzy będą współpracować podczas przygotowania i realizacji swoich projektów.
Magdalena Stachoń-Szołtysek: Dyrektor Działu Sprzedaży. Posiada 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Znana także jako ninja sprzedaży. Hotelarstwo ma we krwi, dlatego ukończyła studia kierunkowe oraz roczny kurs biznesu w Sydney. Swoją karierę rozpoczynała w sieci Qubus Hotel, gdzie przechodząc przez kolejne szczeble od podstaw poznała specyfikę pracy w dziale sprzedaży. Ma za sobą udany pre-opening hotelu Hampton by Hilton Oświęcim, w którym od 2017 roku była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek, sprzedaż, realizację strategii oraz utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi klientami. W Scandinavia Resort od maja 2022 roku odpowiedzialna między innymi za rozbudowę struktur działu sprzedaży oraz wzrost wyników sprzedażowych. Jej znakiem rozpoznawczym jest profesjonalizm przełamany promiennym, rozbrajającym uśmiechem.
Agnieszka Krakowiak-Lorek: Specjalista ds. Sprzedaży MICE. Swoją przygodę zawodową rozpoczęła blisko 15 lat temu. Zaczynała od kreacji wydarzeń i eventów, współpracowała z wieloma artystami podczas realizacji ogólnopolskich wydarzeń. Zdobywała doświadczenie w branży rozrywkowej, komercyjnej, a także weselnej. Pełna energii, kontaktowa, ale przede wszystkim kreatywna, nie boi się wychodzić poza schematy. W Scandinavia Resort to świeża krew. Obecnie zdobywa ogrom doświadczenia w sprzedaży pod czujnym okiem Magdy.
Anna Koczur: Brand Manager, od początku kariery zawodowej rozwijała swoje umiejętności w dziedzinie informatyki. Ukończyła studia kierunkowe na AGH w Krakowie oraz Politechnice Krakowskiej. Od 2015 roku zajmuje się działaniami z zakresu projektowania graficznego oraz strategii marketingowych. Jej doświadczenie pomaga firmom zaistnieć na różnych płaszczyznach online oraz promocji outdoorowej. Stawia na rozwój i samorealizację, biorąc udział w licznych kursach stacjonarnych i szkoleniach online. E-marketing oraz budowanie elementów wizerunkowych są złożonym procesem, za którym podąża systematycznym krokiem. Cechuje ją upartość, asertywność i wytrwałe dążenie do wyznaczonych celów. Z Scandinavia Resort w Zatorze wspólne projekty realizuje od marca 2023 roku – zajmuje się działaniami marketingowymi, przyczyniając się do budowania wizerunku marki.
Krystian Borkowski: Direct Marketing Manager. Ekspert w dziedzinie contentu i marketingu internetowego, dedykowanego branżom przemysłu czasu wolnego. Zbudował swoje kompetencje, kreując spoty reklamowe oraz sesje zdjęciowe dla czołowych parków rozrywki w Polsce, takich jak m.in. EnergyLandia, Legendia i Rabkoland. Jego głęboka wiedza o mechanizmach i trendach w marketingu cyfrowym przekształca się w tworzenie strategii i materiałów, które z sukcesem oddziałują na dobrane grupy docelowe. Poza pasją do swojej pracy, Krystian jest miłośnikiem rollercoasterów – zanotował już ponad 300 przejazdów na kolejkach górskich na całym globie. W Scandinavia Resort od marca 2023 roku, gdzie z sukcesem realizuje działania marketingowe, które stanowią bezpośrednie wsparcie dla realizacji celów biznesowych największego operatora noclegowego w Powiecie Oświęcimskim.
Meeting plannerzy będą mogli poznać eventowy potencjał Scandinavia Resort podczas wizyty studyjnej MP MICE Tour®, która odbędzie się w dniach 11 – 13 września.
Szczegóły >>>
Zobacz też: Scandinavia Resort – nowe miejsce na organizację wydarzeń >>>
ARTYKUŁ PARTNERA