Accor powołuje Julie White na stanowisko CCO na region Europy i Afryki Północnej
Grupa hotelowa Accor mianowała Julie White na stanowisko chief commercial officer Europe & North Africa dla dywizji Premium, Economy i Midscale w regionie Europy i Afryki Północnej.
W swojej nowej roli Julie będzie odpowiedzialna za kierowanie regionalnym zespołem sprzedażowym Accor, realizującym strategię przychodów biznesowych firmy na rynkach Europy i Afryki Północnej. W zakres zadań wspomnianego zespołu wchodzą obszary takie jak sprzedaż i dystrybucja, marketing, program lojalnościowy i guest experience oraz revenue management.
Mieszkająca w Londynie Julie ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w globalnej branży turystycznej na wielu kierowniczych stanowiskach działów sprzedaży obejmujących dystrybucję, CRM, revenue management, digitalizację, sprzedaż i marketing. Jej nominacja wesprze rozwój szybko rosnącego portfolio Accor w regionie dla ugruntowanych i zróżnicowanych marek premium, midscale i economy, w tym Pullman, Novotel i ibis.
Julie White poprzednio związana była z Wyndham Hotels & Resorts, gdzie zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. handlowych na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Eurazję. Wcześniej zdobywała eksperckie doświadczenie w doradztwie w PwC Consulting oraz w liniach lotniczych, m.in. w Virgin Atlantic, British Airways i American Airlines.
Nominację Julie White poprzedził awans Karelle Lamouche na stanowisko global chief commercial officer dla dywizji marek premium, midscale & economy w Accor.
– Accor wyraźnie koncentruje się i angażuje w dalsze rozwijanie wiodącej pozycji na rynku europejskim i napędzanie wartości sprzedażowej poprzez zorientowanie na gościa i siłę marki. Nasza strategia konsekwentnie pozycjonuje grupę jako preferowanego partnera zarówno dla właścicieli hoteli i gości hotelowych w Europie. Dzieje się tak dzięki globalnej sile marek i niezachwianemu zaangażowaniu w rozwój hotelarstwa. Julie ma wspaniałe osiągnięcia i fantastyczne doświadczenie jako lider z obszarów sprzedaży i wiem, że będzie ogromnym atutem dla całej grupy – powiedziała Karelle Lamouche, global chief commercial officer, premium, midscale & economy, Accor.
– Choć Accor ma jeden z najbardziej dalekosiężnych i zróżnicowanych portfeli marek w całej Europie i Afryce Północnej, to ambicja grupy, aby nadal rosnąć w siłę i odnosić sukcesy, jest znacząca. Cieszę się, że mogę pracować z tak wspaniałym zespołem, aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych Accor w całym regionie – dodała Julie White, chief commercial officer Europe & North Africa, premium, midscale & economy, Accor.
Accor oferuje usługi w ponad 110 krajach w 5400 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach odnowy biologicznej i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także lifestyle wraz z Ennismore.