Accor: nowe nominacje na stanowisko global brand president

Benoît Racle, global brand president – premium, i Jean-Yves Minet ,global brand president – midscale & economy w grupie Accor
Na zdjęciu: Benoît Racle, global brand president – premium, i Jean-Yves Minet ,global brand president – midscale & economy w grupie Accor

Accor powołuje dwóch ekspertów – Benoît Racle i Jean-Yvesa Mineta – którzy obejmą stanowiska global brand president i staną na czele marek premium, midscale i economy (PM&E). Zmiana podkreśla zaangażowanie grupy we wzmacnianie wartości i pozycji rynkowej na całym świecie.

Benoît Racle obejmuje stanowisko global brand president – premium (dla marek Pullman, Swissôtel, Mövenpick, Angsana & Peppers). Racle dołącza do Accor, wnosząc ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi, działaniami operacyjnymi i komercyjnymi. Swoje umiejętności doskonalił m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide. W swojej nowej roli jako brand president, Racle będzie nadzorował strategię i rozwój marek premium Accor, dbając o zróżnicowane doświadczenia na wysokim poziomie.
Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 rokiem. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją, obejmuje 155 hoteli w 42 krajach na całym świecie, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.
 
– Cieszę się, że dołączam do Accor w tym niesamowitym czasie, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi. Tworzenie nowych, niezapomnianych wrażeń dla naszych gości na całym świecie niewątpliwie wzmocni pozycję Accor na całym świecie – zaznaczył Benoît Racle.
 
Jean-Yves Minet obejmuje stanowisko global brand president - midscale & economy (dla marek Novotel, Mercure, TRIBE, Handwritten Collection, ibis, ibis Styles, ibis budget i greet).
Jean-Yves Minet z ponad 25-letnim doświadczeniem wykonawczym i operacyjnym w zakresie brandingu, stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej. W swojej nowej roli jako brand president skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.

– To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2500 hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje – podkreślił Jean-Yves Minet.
 
– Od momentu wdrożenia nowej organizacji marek, dywizja Accor Premium, Midscale & Economy napędza naszą wiodącą pozycję w branży poprzez doskonałość operacyjną i znane na całym świecie marki, takie jak Pullman, Swissotel, Novotel, Mercure czy ibis – dodaje Karelle Lamouche, chief commercial officer, premium midscale & economy brands w Accor. – Dzięki doświadczeniu Benoit i Jean-Yves, wzmocnimy pozycję globalnego lidera branży oraz wprowadzimy naszą strategię w kolejny rozdział wzrostu i innowacji, dostarczając gościom wyjątkowe wrażenia, a tym samym zwiększając wyniki biznesowe naszych partnerów na całym świecie.
 
Dywizja Premium, Midscale i Economy stanowi 90 proc. portfolio Accor i obejmuje ponad 5 tysięcy hoteli, ponad 20 marek i lokalizacje w ponad 100 krajach na całym świecie. Segment premium to szybko rozwijający się rynek, w którym Accor zwiększa swój udział. Jednocześnie grupa posiada silną pozycję w segmencie midscale & economy z markami, które nieustannie cieszą się zainteresowaniem zarówno inwestorów, jak i podróżnych. Należą do nich Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis i greet. Portfolio Accor wyróżnia się także niszowymi i regionalnymi markami, w tym Grand Mercure, Mantra, BreakFree, Art Series, The Sebel i Peppers oraz markami na przedłużone pobyty, takie jak Adagio i Living.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl