Awanse w Ewesa Brand & Customer Experience Agency
Zmiany na poziomie C-level w gdańskiej agencji Ewesa – w październiku Karolina Olszanowicz objęła stanowisko chief operating officer, a Monika Obuchowicz chief customer officer.
Karolina Olszanowicz pełniąca dotychczas funkcję key account director związana jest z agencją Ewesa od 2013 roku. W tym czasie przeszła pełną ścieżkę awansów w strukturach firmy, a doświadczenie na każdym ze stanowisk dało jej kompletną wiedzę na temat funkcjonowania działu projektowego.
– Przed Karoliną stawiamy nowe wyzwania. Od dzisiaj będzie zarządzać działem Back Office jako chief operating officer. Postanowiliśmy wzmocnić ten obszar, przeanalizować wszystkie procesy, procedury i narzędzia, a potem skutecznie je zoptymalizować i wdrożyć innowacje. – mówi Paweł Sasin, managing partner i chief business development officer w agencji Ewesa.
– Mówiliśmy o tym systematycznie, jednak na pierwszy ogień zawsze wysuwały się potrzeby projektowe naszych klientów i część planów trafiała na półkę. Teraz nadszedł czas na ich realizację – mówi Karolina Olszanowicz. – Jestem wdzięczna, że trafiłam w życiu na Pawła i Ewelinę (przyp. właścicieli agencji Ewesa). We współpracy z ludźmi kierujemy się tymi samymi wartościami. Wiem, że razem możemy wiele – dodaje.
Monika Obuchowicz awansowała na stanowisko chief customer officer. Od teraz jej zadaniem będzie zarządzanie całym działem Project Management, nadzór nad funkcjonowaniem zespołów projektowych, utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług w agencji oraz budowanie relacji z klientami.
Związana z agencją Ewesa od 2012 roku Monika, dotychczas obejmowała funkcję key account directora. Przygodę z branżą marketingowo-eventową rozpoczęła jako hostessa, przechodząc przez stanowiska junior project managera, project managera, aż po wsparcie kluczowych dla agencji projektów i opiekę nad najważniejszymi klientami. Cechuje ją doskonała organizacja pracy i pozytywne nastawienie do wszelkich wyzwań.
– Będę odpowiadać także za rozwój naszych ewesowych ludzi. To oni tworzą tę firmę, atmosferę w niej i sprawiają, że chce się być jej częścią! – mówi Monika Obuchowicz. – Cenię agencję Ewesa za dawanie szansy młodym ludziom, stawianie wysoko poprzeczki i dbałość o każdy szczegół, a także za to, że daje się nam dużą samodzielność, co przekłada się na odpowiedzialność i zaangażowanie – dodaje.
Ewesa Brand & Customer Experience Agency na rynku działa od 2006 roku, realizując zlecenia z obszaru strategii i kreacji, projektowania oraz event i shopper marketingu.