Awanse w Ewesa Brand & Customer Experience Agency

Karolina Olszanowicz, chief operating officer, Monika Obuchowicz, chief customer officer, Ewesa Brand & Customer Experience Agency
Na zdjęciu: Karolina Olszanowicz, chief operating officer, Monika Obuchowicz, chief customer officer, Ewesa Brand & Customer Experience Agency

Zmiany na poziomie C-level w gdańskiej agencji Ewesa – w październiku Karolina Olszanowicz objęła stanowisko chief operating officer, a Monika Obuchowicz chief customer officer.
 
Karolina Olszanowicz pełniąca dotychczas funkcję key account director związana jest z agencją Ewesa od 2013 roku. W tym czasie przeszła pełną ścieżkę awansów w strukturach firmy, a doświadczenie na każdym ze stanowisk dało jej kompletną wiedzę na temat funkcjonowania działu projektowego.
– Przed Karoliną stawiamy nowe wyzwania. Od dzisiaj będzie zarządzać działem Back Office jako chief operating officer. Postanowiliśmy wzmocnić ten obszar, przeanalizować wszystkie procesy, procedury i narzędzia, a potem skutecznie je zoptymalizować i wdrożyć innowacje. – mówi Paweł Sasin, managing partner i chief business development officer w agencji Ewesa.
– Mówiliśmy o tym systematycznie, jednak na pierwszy ogień zawsze wysuwały się potrzeby projektowe naszych klientów i część planów trafiała na półkę. Teraz nadszedł czas na ich realizację – mówi Karolina Olszanowicz. – Jestem wdzięczna, że trafiłam w życiu na Pawła i Ewelinę (przyp. właścicieli agencji Ewesa). We współpracy z ludźmi kierujemy się tymi samymi wartościami. Wiem, że razem możemy wiele – dodaje.
 
Monika Obuchowicz awansowała na stanowisko chief customer officer. Od teraz jej zadaniem będzie zarządzanie całym działem Project Management, nadzór nad funkcjonowaniem zespołów projektowych, utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług w agencji oraz budowanie relacji z klientami.
Związana z agencją Ewesa od 2012 roku Monika, dotychczas obejmowała funkcję key account directora. Przygodę z branżą marketingowo-eventową rozpoczęła jako hostessa, przechodząc przez stanowiska junior project managera, project managera, aż po wsparcie kluczowych dla agencji projektów i opiekę nad najważniejszymi klientami. Cechuje ją doskonała organizacja pracy i pozytywne nastawienie do wszelkich wyzwań.
– Będę odpowiadać także za rozwój naszych ewesowych ludzi. To oni tworzą tę firmę, atmosferę w niej i sprawiają, że chce się być jej częścią! – mówi Monika Obuchowicz. – Cenię agencję Ewesa za dawanie szansy młodym ludziom, stawianie wysoko poprzeczki i dbałość o każdy szczegół, a także za to, że daje się nam dużą samodzielność, co przekłada się na odpowiedzialność i zaangażowanie – dodaje.

Ewesa Brand & Customer Experience Agency na rynku działa od 2006 roku, realizując zlecenia z obszaru strategii i kreacji, projektowania oraz event i shopper marketingu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl