Czworo nowych wiceprezesów w zarządzie Star Alliance

Nowy zarząd
Na zdjęciu: Nowy zarząd

Star Alliance wzmacnia kadrę zarządzającą, wprowadzając zmiany mające na celu podniesienie jakości obsługi pasażerów. Powołano czterech nowych wiceprezesów – do spraw satysfakcji klientów, cyfrowych i technologicznych, strategii oraz zasobów ludzkich i kultury – którzy wraz z Prezesem Theo Panagiotouliasem, mają wprowadzić w życie wizję bezproblemowych podróży.
 
Do Star Alliance dołączyła Ambar Franco, która będzie piastowała stanowisko wiceprezesa ds. satysfakcji klientów. Będzie odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu zapewnienie jeszcze bardziej efektywnej obsługi pasażerów – zarówno wtedy, kiedy korzystają oni z usług sojuszu, jak i przesiadają się pomiędzy wchodzącymi w jego skład liniami. Równie ważne ma być także zapewnianie odpowiedniego poziomu lojalności klientów po zakończeniu ich podróży. Ambar Franco posiada ogromne doświadczenie w branży turystycznej. Przed dołączeniem do Star Alliance zajmowała wyższe stanowiska kierownicze w Mandarin Oriental Hotel Group, gdzie była odpowiedzialna za obsługę klientów.
 
Na stanowisko wiceprezesa Star Alliance ds. cyfrowych i technologicznych powołany został Luc Lachoix. Jest on odpowiedzialny za architekturę, działalnie oraz bezpieczeństwo sieci informatycznych, a także za obsługę komputerową działów sojuszu dbających o odpowiedni poziom satysfakcji i lojalności klientów. Luc Lachoix przeszedł wile szczebli kariery w branży lotniczej. Zajmował także stanowiska kierownicze w dużych, działających w branży firmach technologicznych, takich jak Amadeus i Sabre.
 
Wiceprezesem ds. strategii został Renato Ramos. Głównymi obszarami jego działalności będą inicjatywy strategiczne, planowanie biznesowe oraz współpraca pomiędzy poszczególnymi obszarami funkcjonalnymi. Renato Ramos pracuje dla sojuszu Star Alliance już od siedmiu lat, a ostatnio zajmował stanowisko dyrektora ds. programów lojalnościowych. Jest on doświadczonym ekspertem branży lotniczej, który pracował także w liniach Avianca i LATAM Airlines.
 
Gayatheri Silvakumer została powołana na stanowisko wiceprezesa ds. zasobów ludzkich i kultury. Będzie ona odpowiedzialna za realizację wizji sojuszu Star Alliance dotyczącej kapitału ludzkiego i rozwoju kulturowego, ze szczególnym naciskiem na zatrzymywanie najbardziej utalentowanych pracowników i rozwój organizacyjny. Wcześniej zajmowała wyższe stanowiska kierownicze w obszarze kadrowym, pracując dla firm z różnych branż, takich jak McCann Worldgroup, Bombardier czy Rolls-Royce.
 
– Niezwykle cieszę się z tego, że będę mógł pracować z tak wszechstronnym i zróżnicowanym zespołem. Jego członkowie posiadają rozległe doświadczenie, które zdobywali zarówno w branży lotniczej, jak i poza nią. Dzięki temu będziemy w stanie sprawniej realizować naszą misję, jaką jest zapewnienie pasażerom możliwie jak najwyższego poziomu obsługi na kluczowych etapach ich podróży – podsumował Theo Panagiotoulias, prezes Star Alliance. – Ambar, Luc, Renato oraz Gayatheri z pasją podchodzą do wizji naszego sojuszu oraz do jej realizacji, zawsze mając na uwadze interesy naszych linii członkowskich oraz klientów końcowych – dodał.
 
O sojuszu Star Alliance
Sieć Star Alliance została utworzona w 1997 roku. Do sojusz należą następujące linie lotnicze: Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Shenzen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines oraz United. Sieć Star Alliance oferuje każdego dnia ponad 17,5 tys. lotów do 1150 destynacji w 189 krajach. Dalsze połączenia przesiadkowe oferowane są przez Partnera Połączeń Star Alliance, Juneyao Airlines.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl