Kolejne awanse w Ewesa Brand & Customer Experience Agency
W październiku w agencji Ewesa miały miejsce nie tylko zmiany na poziomie C-level – to także czas awansów w zespole managerskim. Weronika Szoszorowska awansowała na stanowisko key account managerki, Julia Mroczkowska została senior project managerką, a Joanna Gemel chief accountant financial director.
Weronika Szoszorowska, nazywana przez przyjaciół Szoszką, swoją relację z branżą marketingową rozpoczęła w 2015 roku. – Przez 9 lat pracy przeszłam przez wszystkie szczeble na drabinie event marketingu. Od pracy jako hostessa, podczas eventów dla globalnych marek, gdzie miałam bezpośredni kontakt z konsumentem, przez koordynację zespołów, aż znalazłam się tutaj – ukryta za stosem tabelek w excelu oraz mailami – tworząc koncepty kampanii marketingowych i zajmując się ich kompleksową egzekucją – mówi Weronika.
Z agencją Ewesa, Weronika Szoszorowska związała się w 2021 roku i od tamtej pory z sukcesem realizowała projekty dla takich klientów jak PepsiCo (Pepsi, Doritos, Rockstar) czy Froneri (Nuii). W nowej roli obejmie prowadzenie zespołu projektowego i odpowiadać będzie za obsługę kluczowych klientów.
Julia Mroczkowska, dotychczas pełniąca funkcję project managerki awansowała na senior project managerkę. Z Ewesą związana jest od 2023 roku – wcześniej była zawodową trenerką piłki ręcznej oraz organizowała eventy sportowe. Przez ostatnie półtora roku w Ewesie, z powodzeniem zarządzała projektami dla takich klientów jak: PepsiCo (Pepsi, Doritos), Froneri (Oreo) czy Sandoz. – Ogromnie się cieszę, że mogę dalej się rozwijać w strukturach agencji Ewesa. Jestem pewna przyszłości pełnej ciekawych wyzwań, których nigdy u nas nie brakuje! – mówi.
Stanowisko zmieniła także Joanna Gemel, dotychczas administrator manager/chief accountant, od października pełni funkcję chief accountant financial director. Z Ewesą związana od marca 2020 roku, wcześniej zdobywała doświadczenie jako samodzielna księgowa w kancelarii adwokackiej, co sprawiło, że ma także szeroką wiedzę z zakresu prawa. – Jestem perfekcjonistką i chciałabym usprawnić prace w księgowości, wdrażając innowacyjne rozwiązania informatyczne – mówi Joanna.
Ewesa Brand & Customer Experience Agency na rynku działa od 2006 roku, realizując zlecenia z obszaru strategii i kreacji, projektowania oraz event i shopper marketingu.
Zobacz też: Awanse w Ewesa Brand & Customer Experience Agency >>>