Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu agencji Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk, obejmując stanowiska: operations partner i growth partner.
Wojciech Ostrowski ma ponad 15 letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Do tej pory w Allegro Agency obejmował stanowisko communications directora i rozwijał z sukcesami dział komunikacji zintegrowanej. Od 2018 r. reprezentuje agencję w międzynarodowym stowarzyszeniu Business Event Industry Club, zrzeszającym agencje brand experience z Europy. W nowej roli jako operations partner, Wojciech będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacjami i wewnętrznymi procesami w agencji.
Anna Rabczuk swoją karierę rozwijała w agencjach sieciowych, tj. Grey, Saatchi & Saatchi, Publicis, a także w marketingu Peugeot Polska. Ostatnie 10 lat w Publicis Worldwide Poland pracowała na stanowisku integrated communication & business director rozwijając biznes w obszarach B2B i B2C. Rok temu objęła stanowisko chief growth officera w Allegro Brand Experience. W nowej roli jako growth partner, Anna będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój strategiczny agencji, a także za jakość i konkurencyjność produktów w obszarach 360.
– Decyzja o powiększeniu zarządu to kolejny krok w naszym rozwoju, który pozwoli nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i dynamicznie zmieniający się rynek. Wprowadzenie nowych osób o szerokim doświadczeniu i świeżym spojrzeniu na branżę daje nam szansę na jeszcze bardziej innowacyjne podejście do projektów oraz wzmocnienie naszych kompetencji strategicznych. Wierzymy, że te zmiany przyniosą korzyści zarówno naszym klientom, jak i całej firmie, wspierając jej dalszy rozwój – mówi Anna Gogacz, właścicielka Allegro Brand Experience.