Monika Marciniak senior event creative w Live Age
Agencja komunikacji live – Live Age - powiększa zespół. Na stanowisku senior event creative dołączyła Monika Marciniak, kreatywna z wieloletnim doświadczeniem w branży.
Monika Marciniak pracowała najpierw po stronie produkcji – przeszła drogę od asystentki działu eventowego, przez samodzielne produkcje konferencji, kongresów, premier produktów, po reżyserię eventów w Polsce i za granicą. Od 2017 r. wykorzystuje doświadczenie zdobyte w produkcji do tworzenia ofert i konceptów kreatywnych po stronie kreacji. Pracowała między innymi dla marek: Bosch, Accenture, Avon, Boehringer Ingelheim, Mercedes Benz, Douglas, Omega, Asseco, Dyson, Deloitte, Toyota.
Jak informuje Live Age, Monika wnosi wiedzę wynikającą z połączenia kompetencji kreatywnych z producenckim doświadczeniem – tworzy koncepcje w oparciu o realia budżetowe i organizacyjne. Jej przepis na kreację to budowanie razem z klientami historii marek opowiedzianych przy pomocy multimediów i najnowszych rozwiązań technologicznych, idealnie w konfiguracjach, których nikt dotąd nie zrealizował, w oparciu o dobry design, a czasem i trendy modowe.
– Monika wzmacnia nasz dział kreatywny. Jesteśmy już po okresie próbnym, po którym wiemy, że jest nam ze sobą bardzo po drodze, zarówno w zakresie pracy, jak i wspólnych wartości. Monika świetnie włączyła się w zwinny charakter działań naszej agencji, łącząc wysoki poziom client service i otwartość na myślenie ponad brief – komentuje Marta Wojakowska-Urbańczyk, dyrektorka operacyjna Live Age.
Prywatnie Monika to pasjonatka Mazur i ogrodnictwa, ciągle eksperymentuje w przydomowym ogródku, co roku zwiększając portfolio hodowanych samodzielnie warzyw i kwiatów. Jest aktywistką w lokalnym Kole Gospodyń Wiejskich, marzy o podróży do Japonii i przeniesieniu stylu tamtejszych ogrodów na swoje mazurskie podwórko.