Nowe twarze w KDK Events
Równo w 20. rocznicę założenia agencja KDK Events rozbudowuje struktury i do zespołu dołącza pięć nowych osób. Są to: Rafał Matulka (business development manager), Joanna Geryń (event creative), Kamil Słowik (business development manager), Szymon Szylak (art director), Agata Kacprzak (event coordinator).
– To realne wzmocnienia i utworzenie nowych stanowisk, głównie w obszarze kreacji i new business development. Dwie dekady za nami, czas na nowe otwarcie – komentuje Michał Michałowski, senior partner KDK Events.
Na stanowisko business development manager do zespołu KDK Events dołączył Rafał Matulka. Specjalizuje się w kompleksowej organizacji wydarzeń, zarządzaniu budżetami oraz strategicznej współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi. Jego kompetencje obejmują zarówno produkcję dużych wydarzeń, jak i realizację eventów korporacyjnych i hybrydowych. Na przestrzeni lat współpracował z takimi markami jak Santander, Continental, Enson, ING, BGK, Roche, Orange, Suntory, Boehringer-Ingelheim, Ferrero, Mercedes, Expander, Polsat Media, LOT i MeetingPlanner.pl. – Dołączenie do KDK Events to dla mnie nowy rozdział – wspólnie z zespołem podejmiemy się realizacji ambitnych celów, organizując wydarzenia, które wyznaczają nowe standardy i wzmacniają trwałe relacje biznesowe – mówi Rafał Matulka.
Joanna Geryń, na stanowisku event creative, odpowiada za tworzenie koncepcji eventów i przygotowywanie ofert. Przed rozpoczęciem przygody z KDK Events, przez pięć lat prowadziła swoją agencję ślubną, w której tworzyła koncepcje uroczystości ślubnych, produkowała także sesje zdjęciowe oraz współtworzyła warsztaty fotograficzne. – Dzięki doświadczeniu w kompleksowej organizacji ślubów, w KDK Events tworzę koncepcje eventów i oferty w oparciu o doświadczenia uczestników na każdym etapie wydarzenia – podkreśla.
Do zespołu agencji dołączył także Kamil Słowik, który pełni funkcję business development managera. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, sprzedaży oraz organizacji wydarzeń. Pracował m.in. dla marek takich jak Żabka Polska, Raffles Europejski czy Bachleda Luxury Hotel, gdzie zajmował się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, marketingiem i koordynacją eventów. Specjalizuje się w optymalizacji procesów operacyjnych, pozyskiwaniu klientów oraz budowaniu strategii wizerunkowych. – Moje doświadczenie obejmuje również zarządzanie zespołami i kontrolę efektywności działań biznesowych – dodaje.
Szymon Szylak dołącza do zespołu KDK Events, aby wspierać go swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie kreacji wizualnej, motion designu oraz designu 3D. Specjalizuje się w projektowaniu graficznym, animacji oraz tworzeniu koncepcji wizualnych dla marek z różnych branż. Przez lata rozwijał swoje umiejętności w obszarach brandingu, digital designu, motion designu oraz projektowania 3D, łącząc estetykę z funkcjonalnością. – W KDK Events planuję wnieść świeże spojrzenie, kreatywne pomysły i umiejętność łączenia nowoczesnych technologii z efektownym storytellingiem – dodaje.
Agata Kacprzak, dołącza do zespołu agencji na stanowisko event coordinator. Specjalizuje się w procesach organizacji szkoleń, eventów, konferencji. Współpracowała z firmami takimi jak Fujitsu, Mazda Polska, Alior Bank, czy Stoen Operator. Pomysłodawczyni i organizatorka cyklu konferencji dla urzędów miast pt.: „Bezrobocie – zagrożenie czy szansa”. – Chętnie angażuję się w projekty dotyczące wzmacniania polskiego systemu edukacji – zaznacza.