Maria Grzywaczewska dyrektorem marketingu Liberty Direct

Do ścisłego kierownictwa Liberty Direct dołączyła Maria Katarzyna Grzywaczewska, która będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych spółki i dalszy rozwój sprzedaży bezpośredniej.

Maria Grzywaczewska z branżą marketingową związana jest od kilkunastu lat. Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, początkowo zarządzając działem mediów, a następnie odpowiadając za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla Klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko Dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej dla tej marki. Ostatnie 5 lat spędziła w Avivie prowadząc początkowo dział marketingu kanału direct, a następnie odpowiadając za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem Klientów dla Aviva Polska.

Maria Grzywaczewska ukończyła Wydziały Polonistyki i Lituanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Jest zamężna i ma czworo dzieci. Interesuje się lingwistyką. Lubi aktywną turystykę i podróżowanie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl